Mezelf aangeven maar politie wil niet

In dit gedeelte kunt u een vraag stellen. Vragen die zijn beantwoord worden gesloten en komen automatisch in het archief terecht. Kijk dus eerst even in het archief.

Moderator: Moderatorteam

Debok
Infopolitie Gast

Mezelf aangeven maar politie wil niet

Ongelezen bericht door Debok »

Ik wordt verdacht van verzekeringsfraude en wil bekken. Hierop politie gebeld en afspraak gemaakt, maar politie wil mijn verklaring niet opnemen, omdat zij de zaak nog moeten onderzoeken.

Wat moet ik nu doen? Wil schuld bekenne
SWAT
24 uurs servicer
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Geslacht:
Leeftijd: 61

Re: Mezelf aangeven maar politie wil niet

Ongelezen bericht door SWAT »

Zet uw verhaal voor u zelf op papier en wacht tot u een oproep krijgt van de politie voor een verhoor.
Stay safe out there.
maestro
Deskundige
Deskundige
Jurist/Advocaat
Roepnaam: Mario
Geslacht:

Ongelezen bericht door maestro »

En probeer alvast een afbetalings regeling te treffen voor de schade. Staat wat beter.
Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn. (Loesje)
Pim
Blijvertje
Blijvertje
Agent
Roepnaam: Pim
Geslacht:
Leeftijd: 54

Ongelezen bericht door Pim »

Neem dus contract op met verzekeringsmaatschappij.

Dat is de partij die u heeft benadeeld.
Aangifte doen leidt tot straffen maar beter is het terug te betalen wat u onrechtmatig heeft ontvangen van de verzekeringsmaatschappij.

Als u straf krijgt en vastgezet wordt heeft u geen inkomen en kunt u niets terugbetalen. Dat geeft vast minder voldoening dan een straf uitzitten. Met een straf uitzitten alléén bent u er niet. Daarna kan de verzekeringsmaatschappij alsnog haar geld terug claimen. Dus begin daarmee. Mogelijk krijgt u dan geen straf van de rechter, of een lagere straf.
‘Als een rommelig bureau een rommelig hoofd weerspiegelt, wat te denken van een leeg bureau?’ Getekend: A. Einstein
Plaats reactie