Politie Duitsland

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Taira1996
Nieuw lid
Nieuw lid
Geslacht:

Politie Duitsland

Ongelezen bericht door Taira1996 »

Hallo, ik ben vanplan om naar een klein festival in Duitsland te gaan Duisburg, ik zelf rij met de auto ik drink geen alcohol en gebruik geen drugs maar ik weet dat de personen die met me mee gaan wel gebruiken, nu is mijn vraag moest ik een controle tegenkomen en ze vinden drugs bij de andere personen word mijn auto dan in beslag genomen? Ikzelf heb geen drugs bij maar ik ga er wel vanuit dat de andere personen drugs bij zouden hebben bij hun zelf het gaat niet in mijn auto liggen maar ze rijden wel mee met mij... Moet ik me hier zorgen over maken? Kunnen ze mijn auto afpakken omdat de andere drugs bij zich hebben ?

Mvg
Proost
Stamgast
Stamgast
Agent
Geslacht:

Re: Politie Duitsland

Ongelezen bericht door Proost »

Ik zou je adviseren om geen mensen mee te nemen die drugs met zich voeren. Dan hoef je hier ook niet over na te denken. De Duitsers zullen er niet blij mee zijn dat je drugs gaat invoeren in hun land.

Als je staande gehouden wordt en jouw "vrienden" halen het uit de broekzak en stoppen het tussen de achterbank in heb je wat uit te leggen. Zeker als zij zeggen van niets te weten. Het is jouw auto, jouw verantwoordelijkheid.

Als de Duitsers dan hun bevoegdheden gaan loslaten op de casus is er van alles mogelijk. Als je in detail wil weten wat, kun je beter in Duitsland informeren.
Skipperje
Moderator
Moderator
Agent-BD
Vademecum
Roepnaam: Piet
Geslacht:
Leeftijd: 63

Re: Politie Duitsland

Ongelezen bericht door Skipperje »

Opmerking van moderator Skipperje

dit is een vraag over beleid van de politie in Duitsland. Daarvoor moet je in Duitsland zijn. Daarom sluit ik dit topic.
Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit
Gesloten