Voorrang bij inparkeren
Moderator: Moderatorteam
- Hilde
- Roepnaam: Mevr. mr. Bitch
- Geslacht:
- Leeftijd: 60
Re: Voorrang bij inparkeren
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Ok, misschien wat duidelijkheid aangezien ik niet helemaal wakker was na een nachtdienst:
Ik was aan inparkeren, Straat verder leeg.
Stond nogal ver van de stoep, maar met amper 1,5m breed nog ruim in het vak (ja, parkeerkunsten, maar rij niet dagelijks in dit ding en dat zou je ook niet willen).
Stuur naar achter en naar links, waardoor de rechtervoorkant iets naar buiten komt (zie foto). Tegenpartij moet bij HMC zijn dus ik gok dat ie al zoveel mogelijk rechts reed om met de alarmlichten daar te wachten/de parking op te draaien.
Ongerelateerd, maar het lijkt zeker op de bakwagen alsof de mens met steeds meer haast rijdt. Gewoon rustig aan en opletten, dan zitten we met z'n allen weer op het zelfde moment aan de avondmaaltijd.
Ik was aan inparkeren, Straat verder leeg.
Stond nogal ver van de stoep, maar met amper 1,5m breed nog ruim in het vak (ja, parkeerkunsten, maar rij niet dagelijks in dit ding en dat zou je ook niet willen).
Stuur naar achter en naar links, waardoor de rechtervoorkant iets naar buiten komt (zie foto). Tegenpartij moet bij HMC zijn dus ik gok dat ie al zoveel mogelijk rechts reed om met de alarmlichten daar te wachten/de parking op te draaien.
Ongerelateerd, maar het lijkt zeker op de bakwagen alsof de mens met steeds meer haast rijdt. Gewoon rustig aan en opletten, dan zitten we met z'n allen weer op het zelfde moment aan de avondmaaltijd.
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Volgens mij is hierover genoeg gezegd en heeft ts voldoende info om te beslissen hoe verder te gaan.