Politiekundige aanmeldingen

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Gebruikersavatar
Helaholazebra
Infopolitie Gast

Politiekundige aanmeldingen

Ongelezen bericht door Helaholazebra »

Hoi allemaal,

Ik vroeg me af of het op de een of andere manier te vinden is wanneer de vacatures voor politiekundige (niveau 5) open gaan, met name de verkorte 2,5 jaar versie? Of is iemand onlangs op een voorlichtingsavond geweest waar hier meer over is verteld? Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
DiNozzo
OnTroerend goed
OnTroerend goed
Agent
Berichten: 3709
Lid sinds: 27 jun 2005, 17:05
Geslacht:
Leeftijd: 36
Contact:

Re: Politiekundige aanmeldingen

Ongelezen bericht door DiNozzo »

Nee, dat weten alleen de mensen van Werving en Selectie. Je kan ze bellen via het telefoonnummer op de website.

De opleiding start meerdere keren per jaar. Als er nu geen vacature open is, verwacht ik dat er binnen een paar maanden weer een nieuwe ronde is.
"If you gaze long enough into an abyss, the abyss will gaze back into you" — Friedrich Nietzsche
Gebruikersavatar
Mir81
Toplid
Toplid
Berichten: 438
Lid sinds: 11 aug 2017, 16:10
Geslacht:
Leeftijd: 42
Contact:

Re: Politiekundige aanmeldingen

Ongelezen bericht door Mir81 »

Dit jaar weet ik het niet, maar weet wel dat er voor 2023 geen nieuwe instroom gaat zijn in verband met het ontwikkelen van nieuwe opleidingen tot politiekundige.
Carolien
Superlid
Superlid
Agent
Berichten: 525
Lid sinds: 25 apr 2020, 13:19
Geslacht:
Contact:

Re: Politiekundige aanmeldingen

Ongelezen bericht door Carolien »

Ik heb ook begrepen dat er voorlopig geen vacatures komen in verband met nieuw onderwijs. Dat is wat "kom bij de politie" zelf als antwoord geeft op facebook. Daar was die vraag ook gesteld door iemand zag ik. Zoals gezegd kun je werving en selectie benaderen of op social media contact zoeken via "kom bij de politie".
Gropol
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 11
Lid sinds: 30 apr 2022, 22:53
Geslacht:
Contact:

Re: Politiekundige aanmeldingen

Ongelezen bericht door Gropol »

Helaholazebra schreef: 27 apr 2022, 19:25 met name de verkorte 2,5 jaar versie
Hoi, die start pas weer in 2024. Dat weet ik van een recruiter die ik vorige week gesproken heb.
Ik ben zelf ook zij-instromer en had ook interesse in de verkorte variant. Ga nu 'noodgedwongen' voor de volledige 4 jaar, aangezien wachten voor mij persoonlijk niet heel praktisch is.
Gebruikersavatar
Helaholazebra
Infopolitie Gast

Re: Politiekundige aanmeldingen

Ongelezen bericht door Helaholazebra »

Dankjewel voor je antwoord! Jammer dat ze pas in 2024 weer beginnen. Dat is voor mij ook minder handig. Begrijp ik het goed dat de 4-jarige opleiding wel eerder weer begint (aangezien jij nu daarvoor gaat)? Weet je wanneer ongeveer?
Laatst gewijzigd door zijlvaart67 op 20 mei 2022, 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: OVerbodige quote verwijderd
Gropol
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 11
Lid sinds: 30 apr 2022, 22:53
Geslacht:
Contact:

Re: Politiekundige aanmeldingen

Ongelezen bericht door Gropol »

Kort geleden waren de inschrijvingen voor heel wat regio's open. Die heb je blijkbaar net gemist. Ik zou een alert aanmaken op de site (kombijdepolitie) als ik jou was, dan krijg je een mail als de eerstvolgende inschrijving open gaat!
Gesloten