VOG Airsoft

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Gebruikersavatar
Niels van Tongeren
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid sinds: 02 okt 2021, 19:15
Roepnaam: Niels
Contact:

VOG Airsoft

Ongelezen bericht door Niels van Tongeren »

Hallo. Ik had een vraagje over het aanvragen van een VOG voor Airsoft. Ik ben in het verleden (2/3 jaar terug) behandeld voor depressie en ik heb in het verleden zonder scooter rijbewijs staande gehouden en heb een waarschuwing gekregen voor het rijden zonder rijbewijs. Maar ik heb voor de rest geen strafblad. Nu vroeg ik me af of dit mij kan verhinderen voor het halen van de VOG voor airsoft.
Proost
Inventaris
Inventaris
Agent
Berichten: 2108
Lid sinds: 07 mar 2020, 11:05
Geslacht:
Contact:

Re: VOG Airsoft

Ongelezen bericht door Proost »

Als je hem aanvraagt weet je het. Wij kunnen je geen zekerheid geven of je wel of geen VOG krijgt voor een Airsoft vereniging.

Weet overigens dat je ontzettend veel geluk hebt gehad dat je gewaarschuwd bent voor het rijden zonder rijbewijs. Normaliter is dit gewoon een bekeuring.
Gebruikersavatar
Niels van Tongeren
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid sinds: 02 okt 2021, 19:15
Roepnaam: Niels
Contact:

Re: VOG Airsoft

Ongelezen bericht door Niels van Tongeren »

Dat bedoel ik ook niet. Ik weet dat er geen zekerheid is. Maar kan het worden verhinderd door de feiten die ik heb opgenoemd ?
Gebruikersavatar
maestro
Deskundige
Deskundige
Jurist/Advocaat
Berichten: 1888
Lid sinds: 22 feb 2018, 15:37
Roepnaam: Mario
Locatie: Thailand
Geslacht:
Contact:

Re: VOG Airsoft

Ongelezen bericht door maestro »

Je kunt het wellicht beter vragen bij de NABV. Voorwaarden voor lidmatschap is een VOG maar ook dat je geen lichamelijke of geestelijke beperkingen hebt die jezelf of anderen in gevaar kunnen brengen bij het beoefenen van de sport.
https://www.nabv.nl/lidmaatschap/

Vraag is hoe de NABV tegen de depressie aankijkt. Het zou kunnen dat men je eerst psycholigisch wil testen. Maar een club als de NABV of de Airsoft Club Nederland kunnen je het antwoord geven.
Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn. (Loesje)
Gesloten