Medische keuring knie

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Den.plug
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 10
Lid sinds: 09 aug 2021, 19:34
Roepnaam: Dennis12

Re: Medische keuring knie

Ongelezen bericht door Den.plug »

Sorry was gewoon nieuwsgierig.. het kan zo zijn dat de keuringen wellicht verschillen lijkt me zo… we gaan het zien. Dank voor jullie hulp!
KaaDee
Stamgast
Stamgast
Berichten: 1309
Lid sinds: 28 mar 2012, 23:19
Contact:

Re: Medische keuring onderdelen

Ongelezen bericht door KaaDee »

De medische keuring stelt echt heel weinig voor. Je krijgt eerst een controle van ogen, oren, lengte, gewicht, BMI, etc. en daarna ga je naar de keuringsarts. Deze neemt met jou de vragenlijst door en naar aanleiding daarvan ga je in gesprek.

Als je op dat formulier van acht pagina's nergens "Ja" hebt ingevoerd (Heb je hartklachten, komt trombose in de familie voor, etc.) dan is het een héél kort gesprek.

Dan volgt een korte check van je lichamelijk functioneren (beweeg je armen omhoog, opzij, buig naar voren, draai een rondje, dat niveau) en dan sta je alweer buiten met een geschiktheidsverklaring in je handen.
Oost-Nederland | GLM
Stefan
Superlid
Superlid
Agent
Berichten: 682
Lid sinds: 17 jun 2013, 23:11
Contact:

Re: Medische keuring knie

Ongelezen bericht door Stefan »

Den.plug schreef: 10 aug 2021, 20:01 Sorry was gewoon nieuwsgierig.. het kan zo zijn dat de keuringen wellicht verschillen lijkt me zo… we gaan het zien. Dank voor jullie hulp!
Stoppen met je er druk over maken, het is wat het is. De kans is erg groot dat je hier echt niet op gaat zakken. En anders kom je er vanzelf achter, daar gaan een paar forumposts niks aan veranderen 8)
Den.plug
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 10
Lid sinds: 09 aug 2021, 19:34
Roepnaam: Dennis12

Re: Medische keuring knie

Ongelezen bericht door Den.plug »

Eens, dank je wel!
Carolien
Superlid
Superlid
Agent
Berichten: 516
Lid sinds: 25 apr 2020, 13:19
Geslacht:
Contact:

Re: Medische keuring onderdelen

Ongelezen bericht door Carolien »

Ze controleren ook je hart met van die draadjes op je lijf en je moet paar keer diep in- en uitademen op een apparaat voor je longen. Koptelefoon op om je gehoor te testen. Er wordt gecheckt met van die gekleirde kaarten of je kleurenblind bent. Je ogen worden getest. En verde zo'n beetje alles wat hierboven genoemd is. Bij mij ging de keuringsarts wel doorzagen over bepaalde dingen die ik had ingevuld op mijn vragenlijst. Ik stond niet binnen 5 minuten weer buiten, duurde bij elkaar wel wat langer allemaal.
Gebruikersavatar
MotoRon
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Berichten: 8302
Lid sinds: 02 okt 2005, 08:38
Roepnaam: Ron
Locatie: N-Brabant
Geslacht:
Leeftijd: 65
Contact:

Re: Medische keuring knie

Ongelezen bericht door MotoRon »

Opmerking van moderator MotoRon

onderwerpen samengevoegd
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl
Gesloten