Melding intrekken

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Gebruikersavatar
Nogozone
Infopolitie Gast

Melding intrekken

Ongelezen bericht door Nogozone »

Goedemiddag allen,

Recent is er een melding gemaakt bij de politie door mijn toenmalige vriendin. Zij was in de veronderstelling en er werd haar verteld dat deze melding geen enkele gevolgen zou hebben voor mijn toekomst. Dit was natuurlijk gelogen (Wat verwacht je ook, he). Nu is ze bereid deze melding in te trekken maar wordt er verteld dat dat niet kan.

Wat belachelijk. Ik sta nu dus voor het leven in het systeem als God mag weten wat en ik ga hier simpelweg niet mee akkoord. Graag hoor ik welke mogelijkheden ik heb om dit aan te vechten. Geld zat, rechters, maakt me allemaal niet uit. Die onzin moet uit dat systeem. Er is geen mogelijkheid dat dit niet gaat gebeuren, laat me dat alvast zeggen.

Met vriendelijke groet,

Nogozone!
Gebruikersavatar
Hilde
Moderator
Moderator
Agent
Jurist/Advocaat
Berichten: 11052
Lid sinds: 18 apr 2006, 21:56
Roepnaam: Mevr. mr. Bitch
Geslacht:
Leeftijd: 57
Contact:

Re: Melding intrekken

Ongelezen bericht door Hilde »

Meldingen kunnen niet ingetrokken worden.
En hoezo... "wat verwacht je ook hè.."???
Gelukkig werkt het in NL niet zo dat als iemand geld heeft er meer mogelijk is.

U kunt dus gewoon dezelfde weg volgen die iedereen volgt:

Wilt u de gegevens inzien die de politie over u heeft geregistreerd? Dan kunt u daarvoor een schriftelijk verzoek indienen bij de politie.
Kloppen de gegevens die de politie over u heeft vastgelegd niet? Vraag dan de politie uw gegevens te verbeteren, af te schermen of te verwijderen. U stuurt dan een schriftelijk verzoek naar de politie. Op de website van de Autoriteit Persoonsgegevens vindt u de voorbeeldbrieven.

Wat niet wil zeggen dat alles wordt verwijderd. Er wordt onderzocht of er foutieve gegevens zijn. Dan is er een mogelijkheid dat er iets verwijderd wordt. Maar is net zo een grote mogelijkheid dat alles blijft staan, laat me dat ook alvast zeggen.
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
Gebruikersavatar
Nogozone
Infopolitie Gast

Re: Melding intrekken

Ongelezen bericht door Nogozone »

Beste Hilde,

Die melding gaat wel degelijk ingetrokken worden. 'Kan niet' is in deze geen optie.

En waarom 'wat verwacht je ook'? Omdat jullie liegende honden zijn die mijn toekomst in gevaar hebben gebracht. Als ze dit had geweten had ze de melding ook nooit gemaakt. Er werd haar meermaals verteld dat het geen ENKEL gevolg zou hebben. Leugens!

De situatie is als volgt:

Ik lijd aan CPTSS. Dat houdt in dat ik in sommige periodes zeer zware aanvallen heb en erg gevaarlijk ben voor mijzelf. Mijn toemalige vriendin heeft toen de politie ingelicht omdat ze dacht dat ik mezelf iets aan zou doen. Zij hebben haar toen aangeraden om aangifte te doen van 'bedreiging' omdat ik had gezegd mezelf wat aan te doen. Ze gaven haar 2 opties: of een melding bij het politiebureau of een aangifte. Ze koos voor de melding.

Deze gang van zaken is verschrikkelijk. Ik sta nu gedocumenteerd als 'stalker' en 'gevaarlijk' omdat ik door een hevige periode ging waar ik voor behandeld word. En de politie heeft hier geen seconde rekening mee gehouden.

Deze informatie gaat dan ook verwijderd worden. Ze is bereid alles te doen het eruit te krijgen, dus zeg het maar, wat kan ik doen? Dit zijn leugens en wat is geschreven KLOPT NIET.

Ik gooi elke cent, elke advocaat, alles wat ik heb in de strijd om deze leugens weg te krijgen. Ben al bezig met het voorbereiden van een rechtzaak, dit kan niet wat jullie doen. Ik moet uit dat systeem. Gebeurt dat niet gaan mijn mentale problemen alleen maar erger worden, waar ik nu juist behandeld word.

Ik ben verschrikkelijk boos.

Met vriendelijke groet,

NOGOZONE!
Gebruikersavatar
SWAT
24 uurs servicer
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Berichten: 7421
Lid sinds: 25 mei 2003, 23:47
Locatie: Den Haag
Geslacht:
Leeftijd: 62
Contact:

Re: Melding intrekken

Ongelezen bericht door SWAT »

Alleen meldingen die aantoonbaar niet juist zijn zullen worden verwijderd. Meldingen die op zich correct zijn maar "u niet uitkomen" zullen niet worden verwijderd. Overigens zal een melding na 5 jaar niet meer raadpleegbaar zijn.
Stay safe out there.
Gebruikersavatar
Nogozone
Infopolitie Gast

Re: Melding intrekken

Ongelezen bericht door Nogozone »

SWAT schreef: 11 jun 2021, 19:34 Alleen meldingen die aantoonbaar niet juist zijn zullen worden verwijderd. Meldingen die op zich correct zijn maar "u niet uitkomen" zullen niet worden verwijderd. Overigens zal een melding na 5 jaar niet meer raadpleegbaar zijn.
En als de melder zelf verzoek doet tot verwijdering?
Gebruikersavatar
zijlvaart67
Moderator
Moderator
Agent
Berichten: 14386
Lid sinds: 31 jul 2003, 20:18
Geslacht:
Leeftijd: 56
Contact:

Re: Melding intrekken

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

De topicstarter weet geen beschaafd niveau te handhaven en is derhalve niet welkom op deze site.

'Parkeertarieven liggen hoger dan de tarieven van een hotelkamer..'

Gebruikersavatar
thijeleo
In Memoriam
In Memoriam
Berichten: 7910
Lid sinds: 21 mei 2003, 12:00
Roepnaam: Leo
Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Berichten: 16608
Lid sinds: 21 mei 2003, 12:00
Geslacht:
Leeftijd: 56
Contact:
Gebruikersavatar
thijeleo
In Memoriam
In Memoriam
Berichten: 7910
Lid sinds: 21 mei 2003, 12:00
Roepnaam: Leo
Gesloten