start salaris

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

ND23
Lid
Lid
Berichten: 126
Lid sinds: 30 jan 2018, 21:30
Roepnaam: Nelis
Geslacht:
Contact:

Re: start salaris

Ongelezen bericht door ND23 »

Student2020 schreef: 12 jun 2020, 17:38
JE stroomt in op de trede waar je salaris aan gelijk is gesteld tijdens de opleiding. Je slaat geen trede's over.
Aangezien je na de opleiding meer gaat verdienen dan het ''studentensalaris'' zal je dus zeer waarschijnlijk bij trede 0 instromen, tenzij je misschien iets geweldigs te bieden hebt.
Reactie's zijn op persoonlijke titel
Student2020
Lid
Lid
Berichten: 99
Lid sinds: 03 mei 2020, 14:46
Roepnaam: Do
Geslacht:
Contact:

Re: start salaris

Ongelezen bericht door Student2020 »

Denk niet dat je verhaal klopt maar laat ik eerst maar eens aangesteld worden dan hoor ik het daarna wel. Weet ook niet wat je bedoeld met iets geweldigs te bieden hebben?

Mij is destijds medegedeeld dat je salaris berekend wordt obv je huidige salaris (over de afgelopen 2 jaar). Op de website van de politie kan je dit ook berekenen en dan komt daar bij mij een bedrag uit van € 3076,00 wat neerkomt op schaal 8 trede 6 (politiekundige opleiding). Lijkt mij dan dat je na opleiding niet terug gaat naar trede 0 maar naar trede 7 schaal 8. Want als ik jouw verhaal dan moet volgen ga je dus na opleiding terug in salaris, om precies te zijn ruim 700 euro bruto?
Proost
Inventaris
Inventaris
Agent
Berichten: 2133
Lid sinds: 07 mar 2020, 11:05
Geslacht:
Contact:

Re: start salaris

Ongelezen bericht door Proost »

Je gaat niet terug. Je blijft na jaar 1 enkel groeien (mits je goed functioneert). Er kan dus een verschil zijn met studiegenoten.
Poku's worden ingedeeld in schaal 8. Zowel de werkenden waar het salaris van overgenomen is, als de studenten. Bij de vergoeding voor studenten begin je inderdaad in 0, die komen namelijke van veel verder.
Gesloten