Inhoud gerechtelijke brief?

In dit gedeelte kunt u een vraag stellen. Vragen die zijn beantwoord worden gesloten en komen automatisch in het archief terecht. Kijk dus eerst even in het archief.

Moderator: Moderatorteam

dheeren0
Infopolitie Gast

Inhoud gerechtelijke brief?

Bericht door dheeren0 » 14 mei 2020, 12:57

Goedendag hier Daan, 14-05-2020

Vorige week kwamen ze met een gerechtelijke brief aan de deur. Ik was er op dat moment niet en mijn vader,
die opendeed, kon hem niet in ontvangst nemen, alleen ikzelf. Dus niet-bezorgdbrief geraadpleegd, internet op en dmv de codes op brief ingelogd en gevraagd waar deze "zaak" over gaat want ze konden geen openstaande boetes of verkeersovertredingen vinden. Nu vraag ik me dus echt af waarmee dit te maken heeft??????
Volgende gewenste bezorgmoment is half volgende week pas, dus dat is wel geregeld maar ik ben er teveel mee bezig wat erin staat, überhaupt waar dit over gaat want ik kan me echt totaal niets bedenken, alles overdacht en wel.
Supernieuwsgierig inmiddels.

Weet er iemand wat dit kan zijn, of waar ik het antwoord kan vinden betreffende inhoud gerechtelijke brief????

Mvg Daan,

SWAT
24 uurs servicer
24 uurs servicer
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 59
Contacteer:

Re: Inhoud gerechtelijke brief?

Bericht door SWAT » 14 mei 2020, 15:21

Meestal betekent een.gerechtelijke brief een dagvaarding. Het kan echter ook het mededelen van een gerechtelijke uitspraak of het ingaan van een bij een straf behorende termijn zijn.
In memoriam: Leonard Nimoy, live long and prosper

thijeleo
Beheerder
Beheerder
Agent
Roepnaam: Leo
Twitter: thijeleo
Facebook: leotenthije
Linkedin: thijeleo
Geslacht:
Leeftijd: 62
Contacteer:

Re: Inhoud gerechtelijke brief?

Bericht door thijeleo » 14 mei 2020, 16:39

Via de telefoon of via email zal men je nooit antwoord geven over de inhoud van de brief. Dit is in het kader van privacy ook niet gewenst. Het zal niet voor niets zijn dat zelfs je vader de brief niet mag aannemen. Het is dus een kwestie van wachten...
LJB ten Thije-Boonkkamp
Forummaster

Plaats reactie