Bijna 2 maanden geleden is rijbewijs van mijn man ingevorderd.
Politie heeft zijn dossier niet doorgestuurd naar Officier van justitie omdat ze eerst proces verbaal moesten opnemen. Alleen daar hadden ze geen tijd voor. Ze hebben vorige week woensdag eindelijk het proces verbaal opgenomen.
Ik krijg net email van onze advocaat dat dossier nog steeds niet bij Officier van Justitie ligt... hij probeert al dagen korpschef te bereiken maar degene drukt hem doodleuk weg. We zijn radeloos en vreselijk teleurgesteld in de politie.
Ze hebben na het ongeluk van mijn man ook bericht op facebook gezet waar veel dingen niet in klopte. Bericht is opgepakt door de kranten en toen ik 1 van de kranten heb gebeld werd ik binnen 1 uur gebeld door korpschef, vandaar dat we mobile nummer van degene hebben.
Er komt sowieso nog een klacht tegen agent die heel graag likes wilde scoren en ons zwart heeft gemaakt op facebook. Toen ik krant belde en mij verhaal deed wilde ze heel graag hier langs komen maar korpschef heeft ons gevraagd het niet te doen. Daar hebben we ons netjes aan gehouden maar mijn geduld is nu op. We gaan zometeen onze advocaat bellen en daarna willen wij graag toch de krant bellen en anders kan ik mijn verhaal overal op facebook zetten en zal vragen het zo veel mogelijk te delen.
Heeft iemand tips hoe we in vredesnaam er voor kunnen zorgen dat politie hun werk doet en stukken doorstuurt naar Officier van Justitie?
Heeft er iemand ook ervaring met klacht indienen tegen een agent?
Heeft het zin? Ik hoor het graag en alvast bedankt.