Valse naam

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Verlopen
Infopolitie Gast

Valse naam

Bericht door Verlopen » 02 jul 2019, 01:05

Goedenavond

Ik ben vorige week staande gehouden in een verkeerscontrole. Mijn rijbewijs is verlopen en had geen id bewijs bij. Voor het verlopen van mijn rijbewijs had ik een boete kunnen krijgen voor rijden zonder rijbewijs.. Ik ga nu ook deze gelijk verlengen. Omdat ik wist dat mijn rijbewijs was verlopen heb ik de geboortedatum en naam van een vriendin opgegeven

Omdat ik mij niet kon indentificeren heb ik aangeboden om indentificatie thuis te halen omdat ik op de hoogte ben van toonplicht en niet van draagplicht ( joden en 2e wereld oorlog). Het was half 4 en wáarschijnlijk wisseling van dienst. Agent vond het niet nodig mijn vals opgegeven naam te controleren. Afgesproken de volgende dag op politieburo mijn rijbewijs te tonen .

Ik heb valse naam opgegeven dus meneer zal mij niet zien op het buro.hij heeft ook niks anders gevraagd om mijn mondelinge geboortedatum en alles te controleren. Uiteindelijk had verlopen rijbewijs 90 euro gekost en een boete niet kunnen indentificeren.

Mijn vriendin zal nu een brief thuis krijgen over niet op komen opdagen op buro volgende dag maar zij weet hier Niks van. Of moet ik alsnov met de billen bloot en vertellen dat ik valse naam heb opgegeven

thijeleo
Beheerder
Beheerder
Agent
Roepnaam: Leo
Geslacht:
Leeftijd: 61
Contacteer:

Re: Valse naam

Bericht door thijeleo » 02 jul 2019, 06:10

Hoe zeg je dat ook alweer: Eerljjkheid duurt het langst. Dus ja, schoon schip maken, niet alleen bij je vriendin, maar ook bij de politie

Uiteindelijk komen ze toch wel achter jouw identiteit en dan ben je te laat, er komt dan immers de overtreding "opgeven valse naam" bij.
LJB ten Thije-Boonkkamp
Forummaster

taxikemperman
Deskundige
Deskundige
Roepnaam: Remi
Geslacht:
Leeftijd: 54
Contacteer:

Bericht door taxikemperman » 02 jul 2019, 07:15

Je kenteken is bekend, dus ..........

Valse naam
Infopolitie Gast

Bericht door Valse naam » 02 jul 2019, 08:38

Vriendin weet het is zich vandaag gaan legitimeren op het buro! Eind goed al goed !

Frans
Beheerder
Beheerder
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 51
Contacteer:

Bericht door Frans » 02 jul 2019, 09:07

En goed einde dus. ;-)
Frans
Beheerder