Vanuit raam bier gooien op mensen.

In dit gedeelte kunt u een vraag stellen. Vragen die zijn beantwoord worden gesloten en komen automatisch in het archief terecht. Kijk dus eerst even in het archief.

Moderator: Moderatorteam

welofniet
Infopolitie Gast

Vanuit raam bier gooien op mensen.

Bericht door welofniet » 18 mei 2019, 00:00

Bij het maken van een late avondwandeling liep ik met mijn partner door een verlaten winkelstraat. Boven de winkels wonen hier en daar mensen, waaronder ook studenten. Lopend langs de winkels werd er bier op ons gegooid vanuit het venster van een woning boven een winkel. N.b. waren wij compleet in stilte aan het wandelen, en hebben de studenten hier willens en wetens op gewacht. Natuurlijk schaterlachend toen ze ons hoorde schrikken en ze ons nakeken nadat we letterlijk afdruipten.

Behalve ontzettend kwaad worden, wat is hier tegen te doen? Is zomaar voor de gein vloeistof over niets vermoedende mensen gooien toegestaan? Mijn inziens is de daders aanspreken tevergeefs, en kan dit snel escaleren. En enige andere vorm van reactie zal al snel tot vandalisme worden bestempeld.

Natuurlijk weten we het adres, en we hebben goed beeld gekregen van de twee omdat zij inkijk in de woning hebben.

martijnw85
Lid
Lid
Roepnaam: Martijn
Geslacht:
Leeftijd: 33
Contacteer:

Re: Vanuit raam bier gooien op mensen.

Bericht door martijnw85 » 18 mei 2019, 12:48

Ik ken een soort gelijk geval.. is toen aangifte van mishandeling geworden. Dusdanig onbehagelijk gevoel kan je ook als pijn zien. (Zelfde als iemand spugen of in het water duwen)

Plaats reactie