Auto beplakken

In dit gedeelte kunt u een vraag stellen. Vragen die zijn beantwoord worden gesloten en komen automatisch in het archief terecht. Kijk dus eerst even in het archief.

Moderator: Moderatorteam

NormalisArchivaris
Infopolitie Gast

Auto beplakken

Bericht door NormalisArchivaris » 10 mei 2019, 19:17

Hallo allen,

Ik doe aankomende zomer mee met een ludieke rally door europa, waarbij het de bedoeling is dat je auto zo origineel mogelijk 'versierd' wordt. Ik heb het plan opgevat om de auto helemaal te beplakken met kroonkurken in bepaalde kleuren, met de bolle kant naar boven uiteraard. Scherp is het niet, uitstekend ook nauwelijks (de dikte van een dopje) en de auto blijft aantoonbaar dezelfde kleur. Omdat het natuurlijk wel legaal moet blijven en ik twijfels heb of dit het geval is, hoop ik dat iemand hier mij het antwoord kan vertellen.

Alvast bedankt!

KaaDee
Stamgast
Stamgast
Agent
Contacteer:

Re: Auto beplakken

Bericht door KaaDee » 10 mei 2019, 20:59

Is er ook maar de kleinste kans dat deze "versiering" op de openbare weg terecht komt en daarbij een gevaar veroorzaakt voor de overige weggebruikers? Als je dit niet voor minstens 99.9% kunt uitsluiten, is dat alleen al een reden om hier vanaf te zien...
PDC | DICT

speedo
Superlid
Superlid
Contacteer:

Bericht door speedo » 10 mei 2019, 23:00

Die aantoonbare zelfde kleur is niet echt interessant. Vroegen ( voor 1980 gok ik) moest je dat melden als je hem een andere kleur had gespoten maar dat is niet meer relevant voor zover mijn informatie strekt.
Never change a winning team

zijlvaart67
Moderator
Moderator
Agent
Roepnaam: העזה
Geslacht:
Leeftijd: 51
Contacteer:

Bericht door zijlvaart67 » 11 mei 2019, 10:25

Mijn hobby zou ’t niet zijn, maar ik zie er ook geen probleem in..
Als je ’t een beetje goed bevestigd is de kans dat je de opsmuk verliest kleiner dan de kans dat je over McDonalds zakken en blikjes fris heen rijdt..

Juridisch gezien zie ik geen belemmeringen..

'You are a loaded gun, but only the enemy pulls the trigger...'
Eyal Yanilov (hoofdinstructeur Krav Maga)

Krav Maga

העבר שלי הוא כהה כמו העתיד שלי

Plaats reactie