BGO

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Jord
Infopolitie Gast

BGO

Bericht door Jord » 26 apr 2019, 03:08

Goedenavond (hopelijk) toekomstig collega’s

Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik mijn intentie tot aanstelling heb, dus nu alleen nog de screening en medische keuring. Over de medische keuring maak ik me op zich niet zo heel veel zorgen. Over het BGO onderzoek wel, de aanleiding hiervan is dat ik sinds mijn moeder en stiefvader uit elkaar zijn gegaan het niet zo goed gaat met mijn moeder. Hierop volgend zijn er thuis wat ruzietjes geweest waarbij de politie te pas is gekomen hier uit is altijd gebleken dat het probleem bij haar lag (natuurlijk ben ik van mening waar twee vechten hebben twee schuld) tevens is er nooit wat fysiek gebeurd of een strafbaar-feit. Ook ben ik hier over in gesprek gegaan met mijn wijkagent om dit op te lossen, want het zou zonde zijn hiervoor me droombaan te verliezen. Heeft iemand enig idee hoe en wat?

ThunderSTreak
Moderator
Moderator
Adviseur Veiligheid
Vademecum
Geslacht:
Leeftijd: 60
Contacteer:

Re: BGO

Bericht door ThunderSTreak » 26 apr 2019, 05:43

Wat denk je van een eerlijk antwoord als er naar gevraagd wordt?
Met vriendelijke groet,

ThunderSTreak
Afbeeldingdrive safe4safetyAfbeelding

KaaDee
Stamgast
Stamgast
Agent
Contacteer:

Re: BGO

Bericht door KaaDee » 26 apr 2019, 06:16

Gewoon eerlijk antwoorden als hier naar gevraagd wordt. Meer kun je niet doen, toch?

Echter, als je zelf betrokken was bij een vechtpartij of de politie jou als verdachte heeft aangemerkt, dan had je nu een uitdaging...
PDC | DICT

Gesloten