Racing day N216 Al 30 jaar hetzelfde

In dit gedeelte kunt u een vraag stellen. Vragen die zijn beantwoord worden gesloten en komen automatisch in het archief terecht. Kijk dus eerst even in het archief.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Egbert
Infopolitie Gast

Racing day N216 Al 30 jaar hetzelfde

Bericht door Egbert » 13 okt 2018 18:14

Het is weer racing Day bij ons voor op de N216. Zowel auto's als motoren scheuren er weer heerlijk op los. Er zijn al ruim 40 artikeltjes 5 voorbij gekomen. 200+ en 250+ ik heb dit herhaaldelijk aangekaart. Klaarblijkelijk hebben de 60 wegen weer eens prioriteit. Daar waar de normale man een keer 70 rijdt. Die pakken we het liefst. Jaa en dan hopen dat respect blijft. Maar goed tijd zal het leren dat wij, de normale man weer kunnen gaan betalen om er 1 van een boom te peuteren of van de weg te schrappen.

Ik heb zelfs bij het bellen van 09008844 in het verleden dat het politie vrouwtje mij niet eens kon verstaan. Van het jammerlijke uitlaat geschal van een aantal individuen die het nodig vonden een racing Day te houden.

Klacht A. : scheuren over N216 alsof het een circuit is.
(En nee niet bij slecht weer daar gaan staangraag mocht het een uurtje prio krijgen?)

Klacht B. : Geluidsniveau, of geluidsoverlast door de racing elite. Laten we wel wezen de schilder die voor een baas werkt met 30 euro boven het minimum gaat echt niet voor plus minus 1.68€ de liter een dagje scheuren.

Ik heb. Het gevoel nu alweer hier voor Jan met de korte achternaam bezig te zijn.
Laat ik alsnog de vraag maar stellen.
Wanneer worden deze coureurs op onze racebaan de N216 eens aangepakt?

Tommy
Lid
Lid
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 31
Contacteer:

Re: Racing day N216 Al 30 jaar hetzelfde

Bericht door Tommy » 13 okt 2018 19:15

Is dit nou echt een vraag of had u even een "uitlaat"klep nodig?

Mir81
Gewaardeerd lid
Gewaardeerd lid
Aspirant
Geslacht:
Leeftijd: 37
Contacteer:

Bericht door Mir81 » 13 okt 2018 20:13

Politievrouwtje? Echt?

Hilde
Moderator
Moderator
Agent
Roepnaam: Mevr. mr. Bitch
Geslacht:
Contacteer:

Bericht door Hilde » 13 okt 2018 21:00

Moderatoropmerking van Hilde
Wij zijn een forum OVER de politie, niet VAN de politie.
Als u wilt dat er gehandhaafd wordt op bepaalde weggedeelten zult u dit toch echt moeten aangeven bij de politie zelf of nog beter.. bij de gemeente.
Dus dan maar bellen vanaf een plek waar het “politievrouwtje” u wel kan verstaan.
Verder kunnen wij hier niets mee, daarom zet dit politievrouwtje er een :slotje: op.
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)

Gesloten