Precies, dat bedoel ik. Maar ik zeg er gelijk bij: dat zijn eerdere de uitzonderingen die dat doen en kunnen.
En mèt je HBO opleiding moet je nog een vacature zien, solliciteren, de gun-factor overwinnen net als de andere pro's en con's.
Het is niet zoiets als: 1+2=3.
En slapen als je moe bent is niet het probleem.
Wakker worden en gaan werken als je moe bent is het probleem.
De één slaapt na een nachtdienst een volle lengte slaap (ik) de ander een paar uur ná de nachtdienst en vóór de volgende nachtdienst weer een paar uur.
Ik slaap voor mijn eerste nachtdienst nooit en sta 's morgens enkel wat later op waardoor ik zo'n 21 uur wakker ben voor ik slaap na mijn eerste nacht.
Komt omdat ik snel over mijn slaap ben. Daarom kan ik ook niet in twee etappes slapen tussen twee nachtdiensten.
Slapen zal zoals gezegd niet het probleem zijn, de onregelmatigheid in je rooster veel meer.
Hangt een beetje af van de kwaliteit van je (lokale) afdeling planning of je schrap-/invulrooster.
Maaaar, ga eerst eens solliciteren als hoofdagent en zie eens door die procedure te komen en dan de opleiding met succes af te ronden.
Gelet op het aantal sollicitanten dat afgewezen wordt of afhaakt is dat je eerste probleem.
Eenmaal binnen zijn er opties, richtingen, etc. genoeg om iets te vinden wat bij je past.
To finish first you first have to finish.
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker.