Ik eens op t buro kwam met 5 kilo appels om zo es mn waardering te tonen voor jullie werk ,
Ik best eens een aantal motor agenten muizen ook bij een meeting in mn straatje wil voorzien van eten en drinken ?
Lijkt me zo gaaf als er net als afgelopen week terug 43 kawa Ninjaas op visite komen na een tour rit ook een aantal motor agenten es zouden komen voor een hapje mee te eten
Is voor de motor rijders een leuk signaal dat jullie buiten alleen bonne en lazer freaken OOK gewoon mede motor rijders zijn met dezelfde plezier en hobby :motor rijden dus
Wie wil es hierop reageren
by the way..motor rijders hebben wel gezonde eetlust
7 kilo kipfilet
10 liter sate saus
5 kilo friet
60 frikandellen
20 stokbroodjes
maw leidinggevenden waarderen het niet als hun mensen tijdens of van dienstwege dergelijke pleziertjes aangeboden krijgen. vraag me niet waarom, maar het is zo.
blijf als diender zo objectief mogelijk en neem dit soort dingen niet aan en je zit je tijd wel uit bij deze baas.
maw leidinggevenden waarderen het niet als hun mensen tijdens of van dienstwege dergelijke pleziertjes aangeboden krijgen. vraag me niet waarom, maar het is zo.
blijf als diender zo objectief mogelijk en neem dit soort dingen niet aan en je zit je tijd wel uit bij deze baas.
Maar de bedoeling van mij is toch vriendelijk bedoeld?
en als het in je etenspauze is?
Jullie gaan toch ook wel es naar de snackbar ??
Walter schreef:denk dat je wel snapt waar ik heen wil....
klinkt kinderachtig maar het is echt zo
Vind t echt jammer
Dus vandaar dat ze me met die 5 kilo appels ook zo raar aankeken
ze wilden mn naam en adres hebben ..kweet t niet maar kreeg t gevoel of ze gingen zoeken naar een strafblad ofzo
Dus als ik t zo bezie is... uitschelden normaal (alhoewel ze in Uden tegewoordig een grote smoel NIET meer tolereren (en gelijk hebben ze )en jullie hardwerkende agenten iets als een maaltijd aanbieden verboden
gast schreef:
Dus vandaar dat ze me met die 5 kilo appels ook zo raar aankeken
ze wilden mn naam en adres hebben ..kweet t niet maar kreeg t gevoel of ze gingen zoeken naar een strafblad ofzo
Bij ons op het bureau wordt ook wel eens een bos bloemen of een taart bezorgd door een tevreden burger. Uiteraard wordt dan de naam van deze persoon genoteerd, zodat de collega's weten van wie dit vriendelijke gebaar afkomstig is.
Een enkele keer gebeurt het wel dat iemand iets uit dank brengt.
Dan is het inderdaad vrij normaal dat zijn naam genoteerd wordt zodat ook kan nagegaan worden waar het voor is.
Het kan namelijk niet zo zijn dat iemand wekelijks een zak appels komt brengen en dat na enige tijd blijkt dat hij fruitventer is maar geen vergunning heeft.
Om zich bij het krijgen van een bekeuring er op te beroepen dat hij de politie al een hele tijd te vriend houdt en dat we daar ook geen problemen mee hadden.
gvdbor schreef:Een enkele keer gebeurt het wel dat iemand iets uit dank brengt.
Dan is het inderdaad vrij normaal dat zijn naam genoteerd wordt zodat ook kan nagegaan worden waar het voor is.
Het kan namelijk niet zo zijn dat iemand wekelijks een zak appels komt brengen en dat na enige tijd blijkt dat hij fruitventer is maar geen vergunning heeft.
Om zich bij het krijgen van een bekeuring er op te beroepen dat hij de politie al een hele tijd te vriend houdt en dat we daar ook geen problemen mee hadden.
Pfffff..Of jullie wantrouwen naar een aardig gebaar van iemand is naar t toppunt gegroeid
Of jullie moeten werkelijk bij ELK dingetje jezelf goed indekken voor je weet niet wat er kan gebeuren..
Ik zou KNETTERgek worden als ik zo mn werk zou moeten doen
Gewoon aardige mensen bestaan dus eigenlijk niet.. als ik t zo begrijp
mennnnn ben ik dan zooooooooo gestoord ?? t zal wel dan
En toch.. zou ik t weer doen als ik vind dat ik t moet doen
Nu is het een zak appels of een hapje dat aangeboden wordt, ik heb ook al geld opgestuurd gekregen als bedankje en dat wordt het toch andere koek. Wanneer is een attentie een aardigheidje en wanneer wordt het meer dan een aardigheidje ?
Ik denk dat je gewoon alle discussie moet zien te voorkomen.
Voorts ben ik van mening dat er een einde moet komen aan de figuur Zwarte Piet.
andre schreef:Voordat je het weet staat er over de volle breedte op de voorpagina van de Telegraag:
Van corruptie verdachte agent neemt zak appels in ontvangst van tevreden burger
Telegraaf is Bullsh*t als krant
Maar goed.. lezers zijn kuddedieren en geloven alles blindelings
Ok.. ik zal t niet meer doen..beetje zonde dat je als burger gewoon niks meer spontaans mag doen naar dienders toe zonder dat t overtrokken word...
wat een rot land met alle teveel stomme regeltjes voor een BEROEP die alle energie eist van de dienders