Bromfiets/Technisch onderzoek
Moderator: Moderatorteam
-
Jordie TS
- Infopolitie Gast
Bromfiets/Technisch onderzoek
Hallo,
Ik had dus een vraag ,
Ik werd gister op mijn bromfiets staande gehouden, de motoragent wilde meteen me scooter mee voor technisch onderzoek, hij had het idee dat deze veelste snelging. Nu moet ik ook nog eens een week wachten tot het onderzoek plaatsvind, en hij vertelde als het aantal Kw boven de 0.9 zou zitten dat ik de bromfiets helemaal kwijt ben..
Wat kan ik verwachten voor bekeuringen , scooter terug etc.?
Alvast bedankt,
Jordie
Ik had dus een vraag ,
Ik werd gister op mijn bromfiets staande gehouden, de motoragent wilde meteen me scooter mee voor technisch onderzoek, hij had het idee dat deze veelste snelging. Nu moet ik ook nog eens een week wachten tot het onderzoek plaatsvind, en hij vertelde als het aantal Kw boven de 0.9 zou zitten dat ik de bromfiets helemaal kwijt ben..
Alvast bedankt,
Jordie
Kijk even op de site van het Openbaar ministerie.
Daar staat precies hoe te handelen bij bromfietscontroles.
Zie http://archief.om.nl/beleid/beleidsrege ... 15&rid=296
Daar staat precies hoe te handelen bij bromfietscontroles.
Zie http://archief.om.nl/beleid/beleidsrege ... 15&rid=296
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
-
Jordie TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
DaV TS
- Infopolitie Gast
-
andre TS
- Infopolitie Gast
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Waarom zou dat dan langer moeten duren?
De schouw en het onderzoekje naar de snelheid dienen binnen 24 uur afgehandeld te worden. Dan maakt het toch niet uit of hij te hard rijdt of niet?
Hooguit dat het langer gaat duren als het voertuig inbeslaggenomen gaat worden.
De schouw en het onderzoekje naar de snelheid dienen binnen 24 uur afgehandeld te worden. Dan maakt het toch niet uit of hij te hard rijdt of niet?
Hooguit dat het langer gaat duren als het voertuig inbeslaggenomen gaat worden.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
Guido schreef:DaV schreef:Is dat relevant dan?Guido schreef:Eerst een eerlijk antwoord op mijn vraag.
Rijdt jouw scooter te hard?
JAAAzeker is dat relevant he
anders vroeg ik dat niet
Gezien de vraag van de TS is dit zeer zeker relevant, dus een terechte vraag.Vraag TS schreef:Wat kan ik verwachten voor bekeuringen , scooter terug etc.?
-
Onyx TS
- Infopolitie Gast
Lijkt mij dat, als Ts een duidelijk antwoord wil, dat hij zal moeten aangeven wat er mogelijk allemaal gevonden en geconstateerd gaat worden bij dat technische onderzoek.
Denk hierbij aan te hoge constructiesnelheid, begrenzers, vervalste framenummers.
Alleen dan kan er een antwoord gegeven worden waar die wat mee kan.
Voor een "stel-dat-maar-als-enzo....-verhaal" kan je in elke buurtkroeg terecht.
Mocht je scooter nu 60 km/u halen op de rollenbank dan is dat vervelend maar nog te overzien.
Loopt ie lekker richting de 80 of meer dan neem je zelf het risico dat je dat ding een keer kwijt gaat zijn.
Denk hierbij aan te hoge constructiesnelheid, begrenzers, vervalste framenummers.
Alleen dan kan er een antwoord gegeven worden waar die wat mee kan.
Voor een "stel-dat-maar-als-enzo....-verhaal" kan je in elke buurtkroeg terecht.
Als je weet dat er zoveel vanaf hangt zou je natuurlijk op voorhand er rekening mee kunnen houden en zorgen dat het allemaal in orde is.Jordie schreef:Hebben jullie geen tips e.d. Heb me scooter echt nodig het is me enige vervoer naar school stage en werk. alvast bedankt Jordie
Mocht je scooter nu 60 km/u halen op de rollenbank dan is dat vervelend maar nog te overzien.
Loopt ie lekker richting de 80 of meer dan neem je zelf het risico dat je dat ding een keer kwijt gaat zijn.
-
Jordie TS
- Infopolitie Gast
- ThunderSTreak
- Geslacht:
Behalve dan die ene keer kennelijkJordie schreef:ja rijd te hard politieautos en motoren konden me nooit bijdehouden
Jordie schreef:Hallo,
Ik had dus een vraag ,
Alvast bedankt,
Jordie
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak
drive safe4safety