hallo, ik moet morgen afrijden en als ik slaag moet ik 4 dagen wachten tot ik het rijbewijs kan ophalen, als ik nou een bewijs heb van CBR en identiteit bij me heb, kan ik tog gewoon rijden want ik heb geen zin om 4 dagen te wachten. kan ik gewoon rijden tog ? ik denk dat jullie het weten daarom vraag ik het hier..
mvg remco
rijbewijs
Moderator: Moderatorteam
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Je moet in het bezit bent van het rijbewijs, dus als je slaagt, toch even wachten tot je het roze papiertje hebt.
Artikel 107 van de Wegenverkeerswet:
Aan de bestuurder van een motorrijtuig op de weg dient door de daartoe bevoegde autoriteit een rijbewijs te zijn afgegeven voor het besturen van motorrijtuigen van de categorie waartoe dat motorrijtuig behoort.
Artikel 107 van de Wegenverkeerswet:
Wetstekst
1.Aan de bestuurder van een motorrijtuig op de weg dient door de daartoe bevoegde autoriteit een rijbewijs te zijn afgegeven voor het besturen van motorrijtuigen van de categorie waartoe dat motorrijtuig behoort.
-
andre TS
- Infopolitie Gast
-
Wouter1987 TS
- Infopolitie Gast
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
Toch snap ik hem wel. Beroerde timing dat die goeie vrijdag een reden is voor veel mensen om niet te hoeven werken. Kansloos natuurlijk. Als je net je rijbewijs hebt gehaald als je zo oud ben kan ik me indenken dat je dat weekend meteen wil gaan rijden. Helaas pindakaas voor Remco dus.
Wie rent, bekent!
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
je moet naar het gemeentehuis meestal. en als je om bijvoorbeeld 1500 uur af moet rijden vis je bij de meeste gemeentes achter het net.Wouter1987 schreef:Waarom moet je vier dagen wachten?
Ik heb 21 maart mijn rijbewijs gehaalt en kon het roze papiertje gelijk mee nemen
Groetjes
Wouter
Wie rent, bekent!
-
remco1 TS
- Infopolitie Gast
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Succes met afrijden! 
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.