Verkrachting

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Mischa TS
Infopolitie Gast

Verkrachting

Ongelezen bericht door Mischa »

Hoi,

Ik ben laatst verkracht in mijn eigen huis,door een onbekende,het was een date.
Ik dacht een leuk contact te maken,op mijn voorhoofd stond zeker ik wil verkracht worden.
Omdat ik vroeger sexueel misbruikt ben,ik ben dicht geklapt,ik kon mij niet meer bewegen,ik voel mij erg schuldig en vies.
Wat kan ik doen,aangifte doen.
Ik heb hem binnen gelaten.
Wat voor advies kunt u mij geven.

Met vriendelijke groeten:

Mischa

Opmerking van moderator thijeleo

Achternaam verwijderd ivm privacy
koopman TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door koopman »

Ik denk hoe dan ook dat u zo snel als mogelijk uw aangifte moet gaan doen.
Het is denk ik niet zo hoe het kon ontstaan, maar om het in de toekomst het te vermijden dat het weer gebeurt bij een ander.
Ik neem aan dat u de persoon kan ofwel zijn gegevens nog heeft.

Maak er wel snel werk van, en wens u toch wel het beste ondansk hoe dat kon gebeuren.
rai
In Memoriam
KMAR
Geslacht:

Ongelezen bericht door rai »

Het advies die ik u kan geven is om zo snel mogelijk contact op te nemen met de afdeling Jeugd- en Zedenzaken van de politie in uw gemeente.
U kunt dit onder andere bereiken door 0900-8844 te bellen of naar het locale politiebureau.

Hierdoor kunt u in contact komen met een gespecialeerde zedenrechercheur, waarbij in de meeste gevallen zelf ook aan kunt geven of u een mannelijke of vrouwelijke collega wil spreken.
Hij of zij gaat een voorgesprek aan waarin u alles kwijt kunt zonder dat er gelijk van alles op papier staat.
Met hem of haar kunt u dan ook de hele gang van zaken bespreken en hij of zij zal u vertellen wat er allemaal mogelijk en onmogelijk is.

Belangrijkste is in ieder geval om zo snel mogelijk met desbetreffende collega in contact te treden.

Succes en sterkte.
Guido TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Guido »

en of u die persoon zelf binnen gelaten heeft of niet maakt niets uit.

Iedereen heeft met zijn poten van u af te blijven, ongeacht wat u gezegd of gedaan heeft.
Dit is niet uw schuld.

Heel veel sterkte
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

Slotje aangezien Rai een goed advies heeft gegeven, een topic als deze niet op het internet thuishoort en uiteraard de nodige "goed" bedoelde reacties te beperken/voorkomen.

mashi
Gesloten