illegaal

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
gastvrouw TS
Infopolitie Gast

illegaal

Ongelezen bericht door gastvrouw »

hoi

ik vroeg me af als ik weet dat een illegale persoon woont in mijn buurt en ik wil het anoniem melden kan dat en wat gebeurd met die illegaale persoon

alvast bedankt
SWAT
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 65

Ongelezen bericht door SWAT »

Meld misdaad anoniem via de "M" lijn.
De kans is vrij groot dat de illegale persoon door de vreemdelingendienst wordt opgepakt en na verloop van tijd het land uitgezet wordt.
Stay safe out there.
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

Meld Misdaad Anoniem
Tel: 0800-7000
http://www.meldmisdaadanoniem.nl/
coderood TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door coderood »

De ethische vraag is wel in deze:

In hoeverre is iemand die vlucht voor oorlogs en/of martelingsgeweld (bijvoorbeeld) uit een land MISDADIG dan ?

Respect voor dit soort acties heb ik dan ook totaal niet,en volgens mij is meldmisdaad hier tevens niet voor bedoeld.

Leg je prioriteiten als burger bij echte misdaad denk ik dan,maar dit is mijn persoonlijke mening,maar wil hem toch vermelden.
Botje
OnTroerend goed
Agent

Ongelezen bericht door Botje »

Ik denk niet dat het wenselijk is hier de hele of delen van de problematiek met betrekking vluchtelingen aan te snijden want dat wordt een eindeloze discussie zonder winnaars. Een simpel antwoord op de vraag van TS volstaat mijns inziens.
Voorts ben ik van mening dat er een einde moet komen aan de figuur Zwarte Piet.
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Ongelezen bericht door gvdbor »

coderood schreef:De ethische vraag is wel in deze:

In hoeverre is iemand die vlucht voor oorlogs en/of martelingsgeweld (bijvoorbeeld) uit een land MISDADIG dan ?

Respect voor dit soort acties heb ik dan ook totaal niet,en volgens mij is meldmisdaad hier tevens niet voor bedoeld.

Leg je prioriteiten als burger bij echte misdaad denk ik dan,maar dit is mijn persoonlijke mening,maar wil hem toch vermelden.
Komen we natuurlijk wel aan het punt dat het helemaal niet relevant is wat het ethische is in dit verhaal. Een gast stelt een vraag en krijgt daar een eerlijk antwoord op, los van allerlei meningen erover. Ik las dan ook nergens in de vraagstelling of het hier nou iemand was die gevlucht was voor oorlogsgeweld of iemand die op onze kosten potverteert OF iemand is met terroristische instellingen.
En of je er respect voor hebt of iemand MMA wil bellen is al helemaal niet interessant.
rai
In Memoriam
KMAR
Geslacht:

Ongelezen bericht door rai »

coderood schreef:De ethische vraag is wel in deze:

Wie zegt dat het hier om deze categorie vluchtelingen gaat ???

Er zijn in Nederland diverse soorten "vluchtelingen" waarvan een gros NIET om bovenstaande reden naar Nederland gevlucht zijn, maar om hele andere redenen.
Gesloten