Motivatie rijbewijs
Moderator: Moderatorteam
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Motivatie rijbewijs
Kan iemand mij een goede motivatie geven om een bekeuring te schrijven voor het niet bij zich hebben van A rijbewijs of B kentekenbewijs of C apk formulier
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Beste collega,
We hebben hier wat afspraken mbt vraagstellingen door studenten.
Ik denk dat je voor de vragen die je nu stelt best zelf een antwoord kunt verzinnen.
Een student laten we niet verzuipen maar laat eerst zelf even zien wat jouw redenatie zou zijn bij het uitschrijven van een dergelijke bon.
We hebben hier wat afspraken mbt vraagstellingen door studenten.
Ik denk dat je voor de vragen die je nu stelt best zelf een antwoord kunt verzinnen.
Een student laten we niet verzuipen maar laat eerst zelf even zien wat jouw redenatie zou zijn bij het uitschrijven van een dergelijke bon.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
-
LEO2002 TS
- Infopolitie Gast
-
fgoeman TS
- Infopolitie Gast
Nou het was mijn vraag ik was alleen mijn wachtwoord even kwijt.
De motivatie is inderdaad nodig voor tijdens de proeve, mocht je deze situatie tegen komen.
vandaag op school in de klas niet echt een zinnige motivatie kunnen bedenken dus vandaar de vraag op infopolitie. op eerste vordering niet kunnen tonen zal denk ik niet genoeg zijn.
Als ik zelf iets moois kan bedenken komt hij er ook zeker wel op
De motivatie is inderdaad nodig voor tijdens de proeve, mocht je deze situatie tegen komen.
vandaag op school in de klas niet echt een zinnige motivatie kunnen bedenken dus vandaar de vraag op infopolitie. op eerste vordering niet kunnen tonen zal denk ik niet genoeg zijn.
Als ik zelf iets moois kan bedenken komt hij er ook zeker wel op
- rai
- Geslacht:
Dat is nu ook een beetje de doelstelling.fgoeman schreef:Als ik zelf iets moois kan bedenken komt hij er ook zeker wel op
Eerst zelf met een oplossing proberen te komen en dan zal je hier wel tips en hints kunnen krijgen van de ervaren collega's wat ze van de motivatie vinden.
Ze kunnen je dan wel sturen om de goede kant uit te gaan, maar de voorzet ligt bij de student zelf.
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
-
Peter Kurvers TS
- Infopolitie Gast
Re: Motivatie rijbewijs
Anonymous schreef:Kan iemand mij een goede motivatie geven om een bekeuring te schrijven voor het niet bij zich hebben van A rijbewijs of B kentekenbewijs of C apk formulier
Hier een creatieve uitleg, wat je docenten er van vinden weet ik niet.
Van mij mag je het gebruiken, ik zal er geen (c) copyrichts voor vragen;
Het is een taak van de burger om de Politie te helpen,
door de juiste papieren te kunnen tonen als de agent daar om vraagt.
Als je ze thuis laat liggen ben je bezig met het verspillen van ons belasting geld.
Om je medeburgers schadeloos te stellen betaal je dan een aanvullende heffing.
Eigenlijk kan ik ook stellen dat je de staatsveiligheid in gevaar brengt:
Als er belsoten wordt om in een gebied tussen 20:00 en 5:00 uur alles en iedereen
te controleren op de juiste papiren en bijna niemand heeft die bij zich.
Dan zal de er waarschijnlijk besloten worden om een deel v/d mensen dan maar
niet te controleren.
Omdat er anders niet genoeg personeel is
om alle overtreders af te voeren en voorlopig op te sluiten.
Zo kan iemand die gesignaleerd staat als verdachte van terrorisme er toch doorheen glippen.
-
daniëlle TS
- Infopolitie Gast
Het bekeuren van bestuurders die hun rijbewijs en/of kentekenbewijs niet kunnen tonen is volgens mij ook gewoon korpsbeleid. Dus het zou mij niets verbazen als je met een goede beargumentatie zal moeten komen als je er NIET voor schrijft tijdens je proeve.
Ik weet in ieder geval dat je er voor kunt kiezen om er tijdens je proeve niet voor te schrijven maar dan zal je van te voren aan moeten geven waarom. (denk aan de doelstelling van de proeve)
Ik weet in ieder geval dat je er voor kunt kiezen om er tijdens je proeve niet voor te schrijven maar dan zal je van te voren aan moeten geven waarom. (denk aan de doelstelling van de proeve)
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Re: Motivatie rijbewijs
Dit lijkt me wel erg kort door de bocht... Nog even en we moeten ons zelf aangeven als we een overtreding hebben begaan!Het is een taak van de burger om de Politie te helpen
Het is een taak van de politie om de burger te helpen. Het is een verplichting van de burger zich aan de wettelijke regels te houden.
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
Tip: stel jezelf altijd de vraag waarom iets strafbaar is gesteld.
Ik schrijf er voor omdat het niet de bedoeling is dat mensen laks zijn met het meenemen van hun autopapieren. Het kost ons weer extra tijd en energie om na te gaan of de persoon bijvoorbeeld daadwerkelijk een rijbewijs heeft.
Je hebt die papieren niet voor niets, gewoon meenemen dus.
Ik schrijf er voor omdat het niet de bedoeling is dat mensen laks zijn met het meenemen van hun autopapieren. Het kost ons weer extra tijd en energie om na te gaan of de persoon bijvoorbeeld daadwerkelijk een rijbewijs heeft.
Je hebt die papieren niet voor niets, gewoon meenemen dus.
Laatst gewijzigd door Roland op 13 apr 2006, 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
Wat is het doel van het vragen naar een rijbewijs? Bevestiging krijgen dat de bestuurder een rijbewijs heeft voor het besturen van dát voertuig waar hij/zij op dat moment in rijdt. Nu gaat dat allemaal heel gemakkelijk, omdat de meldkamer de gegevens van die persoon realtime kan checken in bepaalde systemen. Vroeger was dat niet zo, toen moest men per post een aanvraag indienen tot inzage in de rijbewijsgegevens van die persoon. Al met al is het tegenwoordig heel gemakkelijk om na te kijken of iemand over een geldig rijbewijs beschikt, en is het mijns inziens niet écht noodzakelijk om het roze papiertje bij je te hebben, in vergelijking met vroeger. De wetgever zegt echter dat het wel noodzakelijk is, en daarom wordt er ook op gecontroleerd.