verschil tussen "Aankondiging van beschikking & Ken
Moderator: Moderatorteam
-
Loek v TS
- Infopolitie Gast
verschil tussen "Aankondiging van beschikking & Ken
Beste Mensen,
Wie o Wie kan mij een goeie uitleg geven wat nou de juisten verschillen zijn tussen een Aankondiging van beschikking & Kennis geving van bekeuring.
Ik weet dat je bij de A een betrokkene bent en bij K een verdachte, maar dat is dan ook zo'n beetje alles.
Wat zijn de groote verschillen bijvoorbeeld: in beroep gaan tegen de mini?
Als je de boete niet betaald, wat is dan het verschil? Krijg je dan een sanctie of moet je bij K direct voor komen?
Als iemand goeie uitleg heeft stel ik dit zeer op prijs.
MVG
Aspirant politie Tilburg binnenstad
Wie o Wie kan mij een goeie uitleg geven wat nou de juisten verschillen zijn tussen een Aankondiging van beschikking & Kennis geving van bekeuring.
Ik weet dat je bij de A een betrokkene bent en bij K een verdachte, maar dat is dan ook zo'n beetje alles.
Wat zijn de groote verschillen bijvoorbeeld: in beroep gaan tegen de mini?
Als je de boete niet betaald, wat is dan het verschil? Krijg je dan een sanctie of moet je bij K direct voor komen?
Als iemand goeie uitleg heeft stel ik dit zeer op prijs.
MVG
Aspirant politie Tilburg binnenstad
- rai
- Geslacht:
Beste Loek,
Hier op het forum is een afspraak dat adspiranten geen panklare antwoorden krijgen.
Het geven van adviezen of een duwtje in de goede richting is geen probleem, maar je zult zelf eerst even de moeite moeten nemen om met zaakjes aan te komen waarvan jij denkt dat je in de goede richting zit.
Hier is dan de ervaring aanwezig om je dan dan verder te helpen, mocht dat nodig zijn, maar dan moet je eerst even zelf met je mogelijkheden komen en dan kunnen de mensen het hier beoordelen.
Tip, mocht je nog meer handreikingen willen is het misschien een optie om je aan te melden, er zijn namelijk genoeg studenten uit de verschillende kwartielen aanwezig die elkaar ook een voorzetje kunnen geven.
Hier op het forum is een afspraak dat adspiranten geen panklare antwoorden krijgen.
Het geven van adviezen of een duwtje in de goede richting is geen probleem, maar je zult zelf eerst even de moeite moeten nemen om met zaakjes aan te komen waarvan jij denkt dat je in de goede richting zit.
Hier is dan de ervaring aanwezig om je dan dan verder te helpen, mocht dat nodig zijn, maar dan moet je eerst even zelf met je mogelijkheden komen en dan kunnen de mensen het hier beoordelen.
Tip, mocht je nog meer handreikingen willen is het misschien een optie om je aan te melden, er zijn namelijk genoeg studenten uit de verschillende kwartielen aanwezig die elkaar ook een voorzetje kunnen geven.
Kijk eens wat het verschil is tussen die 2 als je gaat kijken naar de soorten feiten waarvoor je het een of het ander kunt gebruiken.
Simpel voorbeeld:
Verkeerde rijrichting volgen = AvBeschikking
Natuurlijke behoefte doen op de openbare weg = KvBekeuring
Simpel voorbeeld:
Verkeerde rijrichting volgen = AvBeschikking
Natuurlijke behoefte doen op de openbare weg = KvBekeuring
Laatst gewijzigd door Frans op 23 mar 2006, 00:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
andre TS
- Infopolitie Gast
-
beamer TS
- Infopolitie Gast
-
Boss TS
- Infopolitie Gast
-
andre TS
- Infopolitie Gast
Ik moet dat boekje ook ergens hebben liggen. Toch maar weer eens een keertje lezenBosman schreef:Volgens mij staat er bij jullie in de mediatheek een afdeling verkeer, ik denk dat daar wel een boekje over de "Wet mulder op straat" ligt...
Of maak ik het nu weer te makkelijk conform de richtlijnen PO2002?!
Gr. Mark
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
-
venco TS
- Infopolitie Gast
beamer schreef:Om alle verwarring te voorkomen, stel ik voor de juiste terminologie te blijven hanteren: we hebben het over:
een AvB (Aankondiging van beschikking)
en
een KvB (Kennisgeving van Bekeuring).
Met dank
Uiteraard heb je gelijk, zelfs ik schreef het in mijn posting verkeerd.... sorry, Ik zal het nooit meer doen...