hoelang blijft bij een winkeldiefstal de gegevens bewaard (de eerste keer) worden de gegevns nooit aan derden verstrekt en wat is een schikking had ik nog vergeten te vragen in en eerde lopende topic die gesloten is
Nee de inhoud van de justitiele documentatie is niet bestemd voor derden. Het kan wel van invloed zijn op het wel of niet verkrijgen van een Verklaring Omtrent het Gedrag.
Nee de inhoud van de justitiele documentatie is niet bestemd voor derden. Het kan wel van invloed zijn op het wel of niet verkrijgen van een Verklaring Omtrent het Gedrag
Eh... Ik weet niet hoe oud je bent en op welke leeftijd het strafbare feit is begaan, maar ik dacht dat alles wat je voor je achtiende gepleegd hebt, uit de documentatie wordt gehaald.
Bosman schreef:Eh... Ik weet niet hoe oud je bent en op welke leeftijd het strafbare feit is begaan, maar ik dacht dat alles wat je voor je achtiende gepleegd hebt, uit de documentatie wordt gehaald.
ik schreef:12 jaar? ik dacht dat het maar 4 jaar was!?! klopt dit wel?
Mogelijk dat je in de war bent met de maximum straf die op diefstal staat ??? (basisdelict)
Dit is namelijk 4 jaar en heeft niets te maken met de verwijdering uit de justitiele documentatie.