vooroordelen
Moderator: Moderatorteam
-
Don98 TS
- Infopolitie Gast
vooroordelen
Ik wil gvdbor even complimenteren met het geweldige andwoord op de vraag bij het onderwerp vooroordelen. Ik lachte me de broek van de bips!! 
-
Briges TS
- Infopolitie Gast
-
T-nus TS
- Infopolitie Gast
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
Deze:
gvdbor schreef:De meeste agenten zijn gefrustreerd en zitten vol vooroordelen, dat moet toch onderhand wel bekend zijn. Ook is het een bekend gegeven dat als je dan een beetje vrolijk wilt worden je gewoon een willekeurige auto aan de kant zet om die uitgebreid te controleren. Bij voorkeur dan bekeuren voor iets wat niet strafbaar is. Daarnaast waren ze ongetwijfeld bang voor echte criminelen. Het is derhalve ook prettiger om je met een lasergun oid te verstoppen achter een boom en daar zielige oude vrouwtjes op te schrijven.
Uiteraard rijden ze daarna zonder gordel om te doen weg. Die dingen zitten lastig en gelden niet voor ons, politieagenten. Als je goed had opgelet had je vervolgens gezien dat ze met zwaailicht en sirene naar de dichtstbijzijnde patatboer gingen om wat te bikken te halen.
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
Re: vooroordelen
Je wordt bij ons niet zomaar Moderator, daar moet je echt kwaliteiten voor in huis hebben...Don98 schreef:Ik wil gvdbor even complimenteren met het geweldige andwoord op de vraag bij het onderwerp vooroordelen. Ik lachte me de broek van de bips!!
En gijs heeft deze kwaliteiten...
-
T-nus TS
- Infopolitie Gast
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67