aanhangen bij bromfiets
Moderator: Moderatorteam
-
dre TS
- Infopolitie Gast
aanhangen bij bromfiets
ik heb pas geleden met de fiets bij een brommer aangehangen en ben daar voor bekeurd. maar een paar dingen vond ik een beetje raar, de agent had geen beschrijving en ook geen prijs opgeschreven. en volgens mij ook niet zijn ''agentennummer''. betekent dit dat hij fout zat of krijg ik straks nog een boete thuis. en hoeveel gaat die boete ongeveer bedragen?
-
Onyx TS
- Infopolitie Gast
Je zal toch tenminste de tenlastelegging (feitcode) moeten weten om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Zou zomaar een artikel 5 kunnen worden omdat het "hangen" op zich niet was beschreven in het vorige feitenboekje.
Van dit jaar weet ik het even niet. (geen boekje bij de hand)
Voor wat betreft je andere vraag;
De bekeuring is je aangezegd en het is wenselijk, maar niet noodzakelijk, dat je een geeltje (= doorslag van de bekeuring) krijgt.
Het feit dat je de agent zijn dienstnummer niet hebt is niet zo belangrijk, dit staat nl. wel op de bekeuring vermeld die je krijgt thuis gestuurd.
Het is in geen geval een reden voor een sepot.
Zou zomaar een artikel 5 kunnen worden omdat het "hangen" op zich niet was beschreven in het vorige feitenboekje.
Van dit jaar weet ik het even niet. (geen boekje bij de hand)
Voor wat betreft je andere vraag;
De bekeuring is je aangezegd en het is wenselijk, maar niet noodzakelijk, dat je een geeltje (= doorslag van de bekeuring) krijgt.
Het feit dat je de agent zijn dienstnummer niet hebt is niet zo belangrijk, dit staat nl. wel op de bekeuring vermeld die je krijgt thuis gestuurd.
Het is in geen geval een reden voor een sepot.