Re: De politie overtreedt zelf de rgels

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
I. van Ark TS
Infopolitie Gast

Re: De politie overtreedt zelf de rgels

Ongelezen bericht door I. van Ark »

Hallo allemaal,

Ik wil graag nog even een "tegenreactie" geven op alle reacties die gisteren binnenkwamen n.a.v. mijn mail over "de politie overtreedt zelf de regels".
Ik schrok nogal van alle reacties, er waren heel veel dienders die zich aangesproken of zelfs aangevallen voelden of beter gezegd "op de teentjes getrapt" waren. Je moet het zien als opbouwende kritiek, zo erg is dat toch niet om te krijgen???
(Nu hoor ik jullie al denken, de kritiek was niet terecht, ik vond dus van wel)
En sommige van jullie hadden mijn verhaal niet goed gelezen of goed begrepen want ik weet heus wel wat ik moet doen als er een politieauto met haast en sirene/zwaailicht aankomt.
En het verhaal van, u wilt toch ook dat wij snel ter plaatse zijn als uw man of kinderen iets overkomt, tuurlijk wil ik dat, maar daar ging het verhaal niet over dus eerst goed lezen en dan reageren lijkt me een tip voor de volgende keer en niet meteen boos worden.
En om mij als "dom" te typeren ging eerlijk gezegd ook wel een beetje ver, we mogen allemaal onze mening hier in Nederland geven (vrijheid van meningsuiting) en daar gaan we dan zoals ik het geleerd heb met respect mee om en we noemen dan iemand niet bij voorbaat dom. Je kent me niet eens dus ja!
Maar goed, de boodschap van veel dienders was duidelijk voor mij, de politie mag dus alles (ontheffing zoals jullie het zelf noemen) , oke dan weet ik dat dan kan ik daar in de toekomst rekening mee houden.
Bedankt voor alle reacties en tot ziens maar weer[/i]
claudia2 TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door claudia2 »

Hallo,

Er is nooit gezegd dat de politie alles maar mag
Er is geprobeerd u uit te leggen waarom de poltie ontheffing heeft .
Maar helaas u begrijpt het dus nog steeds niet
groetjes claudia
Botje
OnTroerend goed
Agent

Ongelezen bericht door Botje »

Ja, dat gevoel van op de teentjes getrapt voelen komt misschien voort uit het feit dat er dingen geroepen worden terwijl U niet op de hoogte bent van wat de politie wel of niet mag doen. In feite komt het er simpel gezegd op neer dat de politie zich zonder zwaailicht en sirene net zo mag gedragen als wanneer er wel zwaalilicht en sirene gevoerd wordt. Het enige verschil tussen het wel of niet voeren van zwaailicht en sirene zit 'm in het feit dat U verplicht bent voorrang te verlenen aan de politie wanneer zwaailicht en sirene aan staan.
Voorts ben ik van mening dat er een einde moet komen aan de figuur Zwarte Piet.
Gesloten