Aanraking polite sollicitatie

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Dan TS
Infopolitie Gast

Aanraking polite sollicitatie

Ongelezen bericht door Dan »

In 2004 moets ik voorkomen voor openbare geweld pleging en kreeg 100 uur werkstraf die kon ik aannnemen om verdere strafvervolging te voorkomen nu heb ik dus geen strafblad maar zal dit mij belemmeren van het solliciteren bij de politie wie weet hoe dit gaat
The Scorpion
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Sire
Leeftijd: 45

Ongelezen bericht door The Scorpion »

Ik denk dat je wel een strafblad hebt. 'verdere' strafvervolging. dus het wist het eerdere niet uit.
en of het de sollicitatie belemmert. Tja moeilijk te zeggen. Wat mij betreft wordt jj niet aangenomen, maar ik bepaal dat niet. Ken de zaak ook niet natuurlijk, maar 100 uur krijg je niet voor niks.
Wie rent, bekent!
Roland TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Roland »

Betrof het openlijke geweldpleging tegen goederen of tegen een of meerdere personen?

Indien het laatste denk ik dat je er, mede gezien dat het vrij recent is gebeurd en het een redelijk zwaar misdrijf betreft, zeer ernstig rekening mee moet houden dat solliciteren bij de politie bijzonder weinig zin zal hebben.
Briges TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Briges »

Op uw vraag kan niemand hier een definitief antwoord op geven, het antwoord krijgt u van het korps waar u solliciteert.
100 uur voor openbare geweldpleging is niet niks naar mijn weten.

Belangrijke vragen die dan nog resten zijn:
- hoe lang geleden is het strafbare feit gepleegd, begin 2004 eind 2004?
- bent u eerder in aanraking geweest met politie of justitie?

Ik adviseer u dan ook contakt op te nemen met het korps waar u solliciteert en het verhaal uit de doeken doet! Zij kunnen u hierover meer vertellen..

Is het zo dat u toch overgaat tot solliciteren dan zal ik het zeker te weten niet achterwege laten dat u ooit bent veroordeeld, want dan heb je een zeer grote kans dat men u niet aaneemt in de opleiding. Ze komen er overigens toch wel achter..

Schroom niet om te solliciteren, een nee heb je en een ja kan je krijgen toch!
keymat TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door keymat »

Aja, wees gerust, ook nette goede burgers worden niet aangenomen. Je word nog al door de mallemolen heen gehaald.... Mocht je toch gaan solliciteren, veel succes, anders gezegt misschien sterkte gewenst.

Waarom wil je bij de politie? En wat is jouw beeld dat je er bij hebt?

Was ik toch even benieuwd naar, aangezien je toch een verleden hebt.

Grtjes,
Joshua.
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

keymat schreef:Aja, wees gerust, ook nette goede burgers worden niet aangenomen. Je word nog al door de mallemolen heen gehaald.... Mocht je toch gaan solliciteren, veel succes, anders gezegt misschien sterkte gewenst.

Waarom wil je bij de politie? En wat is jouw beeld dat je er bij hebt?

Was ik toch even benieuwd naar, aangezien je toch een verleden hebt.

Grtjes,
Joshua.
Wil het al een hele tijd en ik iedereen heb een verleden dus daar maak ik me niet zo druk over,ik heb toetertijd gedaan wat ik moest doen anders had ik er nu wel anders bij gezeten.
keymat TS
Infopolitie Gast

Jeps, en dat kan je dan ook gewoon uitleggen, jouw intenties, misschien houden ze daar rekening mee.

grtjes
Roland TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Roland »

Anonymous schreef:Wil het al een hele tijd en ik iedereen heb een verleden dus daar maak ik me niet zo druk over,
Denk je nu werkelijk echt dat iedereen een "verleden" heeft? Ik kan je uit de droom helpen, politiemensen hebben geen crimineel verleden. Als je op je 15e in een "stoere bui" en pakje kauwgom steelt bij de Jamin, dan heb je nog wel een kans, maar openlijke geweldpleging tegen personen wordt je echt wel zwaar aangerekend hoor. Dat zegt namelijk veel over de aard van het beestje.
keymat TS
Infopolitie Gast

Ja het aard van het beestje, maar ligt der maar net aan wat zijn beweegreden is he. Als iemand mijn broertje wat doet ram ik hem ook voor zijn kop, dus het is maar hoe je het bekijkt.
Maar of je dan word aangenomen of door de selectie heen kom, dat denk ik niet.
Briges TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Briges »

In zijn geval is het best vervelend, denk zelf dat hij/zij het moeilijk zal krijgen met betrekking tot zijn sollicitatie.
Maar vraag me nog steeds af wat zijn gevoelens zijn tegenover het fijt wat hij/zij gepleegd heeft, laconiek of serieus...
Tja, gewoon solliciteren en het verhaal uit de doeken doen, verder kan ik je ook niet helpen..

Eerlijk duurt het langst, maar soms ook het korts..
Gesloten