is het makkelijk om politie te worden
Moderator: Moderatorteam
-
joost TS
- Infopolitie Gast
is het makkelijk om politie te worden
ik wil heel erg graag olitie worden ben nu 16 jaa en vind het zuper vet maar als je politie wilt worden word je het dan ook zomaar na de opleiding of is het een kleine kans maar dat je het word
alvast bedankt op mijn vraag
groetjes joost
alvast bedankt op mijn vraag
groetjes joost
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
joost TS
- Infopolitie Gast
politie worden
oke ik snep het maar hoe lang moet je in de opleiding zitten dat je al bijna zeker weet dat je politie agant kan worden
groetjes joost
groetjes joost
-
joost TS
- Infopolitie Gast
polietie agent
dank je wel op de vraag maar wat moet je dan eerst doen voor de opleiding... groetjes joost om te weten of je polietie agent kan worden
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
je moet eerst een andere opleiding doen.
Welke dat is verschilt per rang en korps.
http://www.politie-werving.nl
daar staan welke
Welke dat is verschilt per rang en korps.
http://www.politie-werving.nl
daar staan welke
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
- Michael
- Geslacht:
- Leeftijd: 50
Als je straks klaar bent met de opleiding die je nu volgt kan je, als je agent wil worden, twee dingen doen.
1: je kan een hogere opleiding volgen, of
2: je vraagt een sollicitatie formulier aan op de site die hier boven al vermeld staat.
Kijk eerst op de site, bij het korps waar jij wilt solliciteren. Kijk daar of een VMBO opleiding voldoende is om allround politie medewerker te worden.
PS: bij de testen die je doet voor je wordt aangenomen en naar de opleiding gaat zit ook een Nederlandse toets. Dus probeer duidelijk en goed Nederlands te schrijven
1: je kan een hogere opleiding volgen, of
2: je vraagt een sollicitatie formulier aan op de site die hier boven al vermeld staat.
Kijk eerst op de site, bij het korps waar jij wilt solliciteren. Kijk daar of een VMBO opleiding voldoende is om allround politie medewerker te worden.
PS: bij de testen die je doet voor je wordt aangenomen en naar de opleiding gaat zit ook een Nederlandse toets. Dus probeer duidelijk en goed Nederlands te schrijven
-
M. Wittman TS
- Infopolitie Gast
Re: politie
joost schreef:ik doe vmbo zit nu in de 4 de maar kijk ik snap het nog niet zo goed als ik van deze school af ge gemende leerweg waar moet ik dan na toe en dan
Tja je kan na je huidige opleiding op school blijven en verder leren en ondertussen solliciteren bij de politie.
Je kunt ook gaan werken en ondertussen solliciteren.
Maar vraag wat info bij het bureau in je gemeente die kunnen je ook wel verder helpen denk ik.