Hey...
Ik ben in aanraking gekomen met de verkeerde jongens.. Ik ben door 1 van die jongens gewaarschuwd dat het pooiers zijn en dat ik moest uitkijken omdat ze volgens hem gevaarlijk zijn.. Vanaf toen ben ik duidelijk geweest tegen hun en zei dat ik geen contacten met pooiers wil ..maar volgens hun doen ze alleen aan import en export
Op het begin lieten ze me ook met rust...alleen beginnen ze nu naar mijn mening steeds enger te gedragen... bv. dat ze zonder reden voor me deur staan om zo problemen thuis te bezorgen...enof komen ze zonder dat ik het wil naar me toe...zogenaamd just as friends..
Het zijn nu 6 jongens..terwijl ik op het begin maar last had van 1
Weet je zeker dat het gaat om pooiers zoals jij het noemt???? Of Loverboys.
Ik zou het volgende doen verzoek hun om niet meer langs te komen en het contact met jou te verbreken. In het geval dat ze daarna nog steeds overal opduiken en jou lastig vallen, noteer dan de data's en tijdfen dat zij dit doen. Het is namelijk zo als dit vaker gebeurd (stelselmatig) is het mogelijk om aangifte te doen voor stalking. Ik denk dat het zo en zo belangrijk is om dit te melden aan je ouders. Dit om jezelf te beschermen en dat je ouders weten wat er aan de hand is. Zodat jij niet de gebeten hond bent als het uit de klouwen loopt. Wees eerlijk!
Iedere politieregio bezit een of meerdere "loverboy teams".
Met deze kun je in contact treden via je regulie politiebureau. Zij kunnen je na een gesprek informeren over hoe te handelen en kijken of het inderdaad om loverboys gaat of anders.
Mo schreef:Iedere politieregio bezit een of meerdere "loverboy teams".
Met deze kun je in contact treden via je regulie politiebureau. Zij kunnen je na een gesprek informeren over hoe te handelen en kijken of het inderdaad om loverboys gaat of anders.
Het is een zeer vertrouwelijk gesprek in eerste plaats.
Het is niet zo dat ze u zullen dwingen tot bepaalde zaken. Maar voor verder informatie, dus vrijblijvende informatie, kunt u zeker contact opnemen met uw bureau en aangeven dat u in contact zou willen treden met een functionaris van afdeling "zeden" c.q. "loverboyteam".
Hier moet je inderdaad wat mee gaan doen. De kracht van deze jongens is jou heel langzaam maar zeer doelmatig af te zonderen van je naaste omgeving waaronder je familie. Breek het nu af voor het te laat is en licht je ouders in. Eenmaal in de greep is het zeer moeilijk om eruit te komen. En ga naar de politie en vertel je verhaal. Geloof in ieder geval niets wat ze zeggen. Ook niet als een van hen zich zodanig gedraagt zodat net lijkt alsof hij niet zo is. Het is allemaal nep.
Veel succes.
Kale schreef:Hier moet je inderdaad wat mee gaan doen. De kracht van deze jongens is jou heel langzaam maar zeer doelmatig af te zonderen van je naaste omgeving waaronder je familie. Breek het nu af voor het te laat is en licht je ouders in. Eenmaal in de greep is het zeer moeilijk om eruit te komen. En ga naar de politie en vertel je verhaal. Geloof in ieder geval niets wat ze zeggen. Ook niet als een van hen zich zodanig gedraagt zodat net lijkt alsof hij niet zo is. Het is allemaal nep.
Veel succes.
kale
Bedankt voor uw reactie...
Ik vind het allemaal vaag...en ik wil niet naar de politie gaan want ik kan namelijk niks bewijzen(behalve een vermoeden).. Als ik hun duidelijk vertel dat ik geen contact wil, doen ze alsof ze dat niet gehoord hebben, enof zeggen ze dat ze niet zoals de andere jongens zijn
Toch doorzetten. En probeer zeker over te komen. Dit zal best moelijk zijn maar des te sneller ben je van ze af. Ik raad je toch aan om naar de politie te stappen. Als is het maar om een melding te maken. Op die manier is het ook bekend dat dit probleem omtrent jou persoon speelt. En nogmaals, licht je ouders in. Zij kunnen jou dan ook in de gaten houden.
Veel succes en zet het echt door.
Kale schreef:Toch doorzetten. En probeer zeker over te komen. Dit zal best moelijk zijn maar des te sneller ben je van ze af. Ik raad je toch aan om naar de politie te stappen. Als is het maar om een melding te maken. Op die manier is het ook bekend dat dit probleem omtrent jou persoon speelt. En nogmaals, licht je ouders in. Zij kunnen jou dan ook in de gaten houden.
Groetjes Kale
Ik kom uit een marokkaans gezin...dan kun je moeilijk met zulke problemen bij je ouders terecht
Ja dat maakt het probleem een stuk moeilijker. Is er iemand in je familie die je wel in vetrouwen kan nemen? Of een goede vriend of vriendin? Ik denk dat het belangrijkste is dat je hier over blijft praten met zoveel mogelijk mensen. Isoleren is juist wat deze jongens willen.
Edit: Ik weet niet waar je woont (hoef je ook niet te zeggen) maar deze link is uit Amsterdam maar geld eigenlijk voor het hele probleem. Kijk maar eens.
Kale schreef:Toch doorzetten. En probeer zeker over te komen. Dit zal best moelijk zijn maar des te sneller ben je van ze af. Ik raad je toch aan om naar de politie te stappen. Als is het maar om een melding te maken. Op die manier is het ook bekend dat dit probleem omtrent jou persoon speelt. En nogmaals, licht je ouders in. Zij kunnen jou dan ook in de gaten houden.
Groetjes Kale
Ik kom uit een marokkaans gezin...dan kun je moeilijk met zulke problemen bij je ouders terecht
Als je dat prettig vindt wil ik wel als tussenschakel fungeren om contact te leggen met iemand van de politie uit jouw woonomgeving. Dan moet je me even wat gegevens doormailen, zoals woonplaats, 06-nummer etc. Mijn emailadres kun je vinden via mijn eigen website.
Als je dat prettig vindt wil ik wel als tussenschakel fungeren om contact te leggen met iemand van de politie uit jouw woonomgeving. Dan moet je me even wat gegevens doormailen, zoals woonplaats, 06-nummer etc. Mijn emailadres kun je vinden via mijn eigen website.
Thanks..!!
Maar ik heb vandaag onder druk van mijn voogd een afspraak gemaakt bij de politie..dus het zal denk ik niet meer nodig zijn..