partime werken
Moderator: Moderatorteam
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
partime werken
Kan je ook partime werken bij de politie met de opleidimng politiemederwerker?, of is dit alleen voor fulltimers?
- Flik
- Geslacht:
- Leeftijd: 50
Het verschilt ook per korps hoeveel uur je minimaal moet werken. Om een beetje op de hoogte te kunnen blijven, van wat er speelt op het bureau en in het verzorgingsgebied, zul je toch geregeld daar aanwezig moeten zijn. Vaak is 50% echt het minimum. Welke bezigheden je naast je werk mag hebben hangt idd ook weer van het korps af. Taxi chauffeur zijn op het platteland is bijv heel wat anders dan in de stad.
-
Mohaa TS
- Infopolitie Gast
-
Bouwe TS
- Infopolitie Gast
Ik heb hier wel eens navraag gedaan, maar toen zeiden ze tegen mij dat het niet zo vanzelfsprekend is dat je als vrijwilliger kan doorstromen naar de fulltime-job.Flik schreef:Als je ook tijdens de opleiding niet full time bezig wil zijn kun je evt kiezen voor de opleiding bij de vrijwilligers. Je kunt dan later doorstromen naar de full profs. Het gaat dan wel om opleidingsniveau 2. Hangt dus van je ambitie af of je dit wil.
Misschien dat het in sommige regio's vrij eenvoudig kan maar het is zeer zeker geen regel.Bouwe schreef:Ik heb hier wel eens navraag gedaan, maar toen zeiden ze tegen mij dat het niet zo vanzelfsprekend is dat je als vrijwilliger kan doorstromen naar de fulltime-job.Flik schreef:Als je ook tijdens de opleiding niet full time bezig wil zijn kun je evt kiezen voor de opleiding bij de vrijwilligers. Je kunt dan later doorstromen naar de full profs. Het gaat dan wel om opleidingsniveau 2. Hangt dus van je ambitie af of je dit wil.