wat voor opdracht krijgt de politie

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Rich665 TS
Infopolitie Gast

wat voor opdracht krijgt de politie

Ongelezen bericht door Rich665 »

Hallo allemaal

hier een vraag van rich665

mijn vraag heeft voornamelijk betrekking tot openstaande bekeuringen.
ik heb een aantal openstaande bekeuringen die nog betaald moeten worden maar deze zijn door het cjib te leeuwarden doorgegeven naar de deurwaarder om ze te innen
op een gegeven moment 3 maanden geleden krijg ik van de deurwaarder de mededeling dat deze worden ingehouden bij de sociale dienst
1 week later 2 agenten aan de deur voor het innen van openstaande bekeuringen daar hier geen geld voor was hebben de agenten de oficier van justitie gebeld met de vraag hoe of wat
ook bij de oficier van justitie was er aangegeven dat het ingehouden werd van de sociale dienst
deze agenten zijn met inzagen van papieren weer heengegaan met niks
nu word ik gisteren aangehouden in de auto van iemand anders en deze is hierbij ook buiten gebruik gesteld

nou komt de vraag

waarom word er in deze niet 1 lijn aangehouden maar kom je van de een in de andere verassing hiermee

of gewoon innen bij de persoon
o de deurwaarder het laten regelen
of de politie het laten innen

maar nu word een ander hiermee gedupeerd en dat vind ik totaal niet kloppen dus kan iemand mij mischien uitleggen waarom het op zo,n manier gaat
en op deze manier is en blijft het toch ook een rommelzooitje waar niemand uberhaupt weet verder hoe of wat

mvg rich
rich
Moderator
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 51

Ongelezen bericht door rich »

Beste Rich665.

Er is hier nog een ander lid die kennelijk met dezelfde vragen zit als jij.
Die persoon gebruikt ook nog eens hetzelfde IP adres als jij.

Misschien is het handig dat jullie samen eerst even vaststellen wat je eigenlijke vraag is en dat jullie die daarna gezamelijk posten zodat al die hele lastige vragen in 1 keer beantwoord kunnen worden.
maar nu word een ander hiermee gedupeerd en dat vind ik totaal niet kloppen dus kan iemand mij mischien uitleggen waarom het op zo,n manier gaat
en op deze manier is en blijft het toch ook een rommelzooitje waar niemand uberhaupt weet verder hoe of wat
Zoalng je maar voor ogen houdt dat jij de persoon bent die de ander gedupeerd heeft.
met een vriendelijke groet, Rich

rich@infopolitie.nl

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
zijlvaart67
Moderator
Agent
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

En aangezien dubbele topics het niet overzichtelijker maken, gaan we deze sluiten.

'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'

Gesloten