Bij deze wil ik melden dat Korps Amsterdam Amstelland af te luisteren is middels internet!!
Mijn vraag is dan ook, mag dit?
(website vermeld ik niet!)
Politie Amsterdam Amstel... af te luisteren!!
Moderator: Moderatorteam
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
Re: Politie Amsterdam Amstel... af te luisteren!!
webistes algemeen bekendFrancois schreef:Bij deze wil ik melden dat Korps Amsterdam Amstelland af te luisteren is middels internet!!
Mijn vraag is dan ook, mag dit?
(website vermeld ik niet!)
afluisteren is gewoon mogelijk en niet strafbaar
het wordt tijd dat AA overgaat op C2000.
slaap lekker scannerluisteraars...:S
-
Francois TS
- Infopolitie Gast
Ha ha..
Tja diegene die het intressant vinden natuurlijk.
De scannerguy's!!
Maar had het idee dat zulke bronnen door verkeerde lui gebruikt kunnen worden. En dacht tevens dat het om C2000 ging, maar dat bleek uit Walter 's zijn antwoord niet het geval te zijn. Amsterdam Amstelland gebruikt namelijk dus nog annaloge freqenties?!
Tja diegene die het intressant vinden natuurlijk.
De scannerguy's!!
Maar had het idee dat zulke bronnen door verkeerde lui gebruikt kunnen worden. En dacht tevens dat het om C2000 ging, maar dat bleek uit Walter 's zijn antwoord niet het geval te zijn. Amsterdam Amstelland gebruikt namelijk dus nog annaloge freqenties?!
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
laat ik het zo zeggen, op veel flats staat een gsm mastje, maar krijg dat ook maar eens voorelkaar voor c2000.Walter schreef:werken de gsms daar ook niet?Guido schreef:Yep!
Amsterdam is nog analoog, door de dichte bebouwing (met name Bijlmer) is het moeilijk om c2000 dekkend te krijgen.
maar in februari gaan ze het gefasseerd invoeren.
geniet ervan, zolang het kan
Bovendien is het bereik met GSM op sommige plekken bagger, (met name tussen de hoogbouw) dat is voor GSM niet zo heel erg, maar voor een c2000 netwerk niet acceptabel
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
En, ondanks dat het niet kan, is C2000 is ook gewoon mee te luisteren...
oa via http://www.scannersitevlaardingen.com/s ... elator.htm
oa via http://www.scannersitevlaardingen.com/s ... elator.htm
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'