president
Moderator: Moderatorteam
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
-
Mofkap TS
- Infopolitie Gast
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Zelfs niet meer ex-president. Hij is gewoon niet meer. Hij is in 2005 overleden aan een hartinfarct.Walter schreef:nee zijn vrouw wel....Mofkap schreef:De president van de Nederlandse Bank N.V. ??of niet dan... g r e t t a !
(ja ik weet het: ex directeur enzo)
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak
drive safe4safety
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
daarom staat er ook enzo. iedereen weet dat Gretta de treurende weduwe is...ThunderSTreak schreef:Zelfs niet meer ex-president. Hij is gewoon niet meer. Hij is in 2005 overleden aan een hartinfarct.Walter schreef:nee zijn vrouw wel....Mofkap schreef:De president van de Nederlandse Bank N.V. ??of niet dan... g r e t t a !
(ja ik weet het: ex directeur enzo)
-
Here justitia TS
- Infopolitie Gast
Alleen als 'deze president' een advocaat heeft bij wie het er niet gaat om zijn client een eerlijk proces te laten krijgen maar bij wie het er om gaat om zijn client kostte wat het kost vrij te krijgen. Hun client is namelijk altijd het lievertje van de klas.... (en daar zijn de laatste tijd meedere voorbeelden van) :-)
- Maaike
- Roepnaam: Maaike
- X: @mama_maaike
- Facebook: MDJ1980
- Geslacht:
- Leeftijd: 45
Ik volg het draadje even niet meerHere justitia schreef:Alleen als 'deze president' een advocaat heeft bij wie het er niet gaat om zijn client een eerlijk proces te laten krijgen maar bij wie het er om gaat om zijn client kostte wat het kost vrij te krijgen. Hun client is namelijk altijd het lievertje van de klas.... (en daar zijn de laatste tijd meedere voorbeelden van) :-)