Postbus 219
6800 AE Arnhem
Holland
Tel. 026-4433752
Fax. 026-4458435
Ze hebben geen site. Maar bel ff en vraag om de catalogus van Uncle Mike. Die sturen ze gratis op. Daar zit ook een bestellijst bij. Volgens mij zijn zij nog steeds het goedkoopst als het gaat om UM spullen.
Kale schreef:Volgens mij zijn zij nog steeds het goedkoopst als het gaat om UM spullen.
groetjes Kale
Kan je die gids niet toevallig ook mee krijgen ofzo als je je uniform op gaat halen? of hebben ze daar helemaal niks van anders bel ik dat bedrijf ook ff voor 16.00 uur
Ik heb misschien een beetje een aparte vraag. Mijn vriend gaat na de zomervakantie beginnen met de opleiding allround medewerker niv 4.
Omdat hij eerst al een paar jaar heeft gewerkt is hij een beetje uit het "schoolse" leven. Hij heeft dus ook geen schooltas meer e.d.
Omdat hij bijna jarig is (en ik geen inspiratie meer heb) wou ik een schooltas geven. Mijn vraag is: krijg je die niet toevallig al bij je uniform of loopt iedereen met een koffer of gewoon een rugtas? Dan weet ik waar ik naar opzoek moet gaan!
Dank je wel
Hoi,
Ik ben bezig met diezelfde opleiding. Bij onze eerste introductiedag hebben wij een schooltas vol met leuke en nuttige spullen gekregen. Dit was wel voor de opleiding in Amsterdam. Het lijkt mij dus dat de volgende lichting ook wel zo'n tas krijgt. Hij is blauw en handig. Dussehh als je een leuk kado wilt geven, adviseer ik je: Wetboek Stapel en de Koning deel 1. Deze heeft hij zeker nodig tijdens zijn opleiding. Hij kost 42,50. Groetjes Mieke, adspirant
je hoeft dit dus niet schriftelijk te melden Julio
je moet alleen het schriftelijk melden als je het tegen een verdachte gebruikt hebt die krachtens de wet van zijn vrijheid berooft is, mensen die dit vrijwillig ondergaan hoef je dus niet te rapporteren.
Guidoweb5 schreef:je hoeft dit dus niet schriftelijk te melden Julio
je moet alleen het schriftelijk melden als je het tegen een verdachte gebruikt hebt die krachtens de wet van zijn vrijheid berooft is, mensen die dit vrijwillig ondergaan hoef je dus niet te rapporteren.
Kale schreef:Ze hebben geen site. Maar bel even en vraag om de catalogus van Uncle Mike. Die sturen ze gratis op. Daar zit ook een bestellijst bij. Volgens mij zijn zij nog steeds het goedkoopst als het gaat om UM spullen.
groetjes Kale
Voor diegene die geinterreseerd zijn:
Ik wil jullie ook wel een UM-Catalogus opsturen met een bestellijst Laat maar even weten per PB
Niet alles staat bij ons online, maar wij leveren wel alles.