schooltas?

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Kale TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Kale »

Voor de liefhebbers:

TBM
Technisch Bureau
H.A. Muller BV

Postbus 219
6800 AE Arnhem
Holland
Tel. 026-4433752
Fax. 026-4458435

Ze hebben geen site. Maar bel ff en vraag om de catalogus van Uncle Mike. Die sturen ze gratis op. Daar zit ook een bestellijst bij. Volgens mij zijn zij nog steeds het goedkoopst als het gaat om UM spullen.

groetjes Kale :wink:
foreverblue TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door foreverblue »

Ik bel om 16:02, blijkt dat ze op vrijdag gesloten zijn om 16:00 :| Lijkt het gemeentekantoor wel :D
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

foreverblue schreef:Ik bel om 16:02, blijkt dat ze op vrijdag gesloten zijn om 16:00 :| Lijkt het gemeentekantoor wel :D
volgende keer even om 15.58 uur bellen :-)
foreverblue TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door foreverblue »

Walter schreef:
foreverblue schreef:Ik bel om 16:02, blijkt dat ze op vrijdag gesloten zijn om 16:00 :| Lijkt het gemeentekantoor wel :D
volgende keer even om 15.58 uur bellen :-)
En dan expres een kwartier aan de telefoon blijven hangen 8)
linda20 TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door linda20 »

Stef schreef:
Walter schreef:(hint: in beide gevallen zaten de handboeien om de handen van de vriendin en die lag ..... (vast) op bed....)

:-)
Dit soort verhalen doen het altijd goed in de kantine ;) :D
haha leuke verhalen hoor Walter!! Wat een grap, wel zielig voor die meiden liggen ze daar hulpeloos op bed haha
linda20 TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door linda20 »

Kale schreef:Volgens mij zijn zij nog steeds het goedkoopst als het gaat om UM spullen.

Kan je die gids niet toevallig ook mee krijgen ofzo als je je uniform op gaat halen? of hebben ze daar helemaal niks van anders bel ik dat bedrijf ook ff voor 16.00 uur :wink:
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

Maar ze hebben hun handboeien gebruik... Moet daar dan geen rapport voor opgemaakt worden?? :twisted: :lol:
redfrisian TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door redfrisian »

bij logistiek heb je nog geen uncle mike dus ik zou maar even bellen Linda
Mieke adspirant apaa TS
Infopolitie Gast

Re: schooltas?

Ongelezen bericht door Mieke adspirant apaa »

linda20 schreef:Hallo,

Ik heb misschien een beetje een aparte vraag. Mijn vriend gaat na de zomervakantie beginnen met de opleiding allround medewerker niv 4.
Omdat hij eerst al een paar jaar heeft gewerkt is hij een beetje uit het "schoolse" leven. Hij heeft dus ook geen schooltas meer e.d.
Omdat hij bijna jarig is (en ik geen inspiratie meer heb) wou ik een schooltas geven. Mijn vraag is: krijg je die niet toevallig al bij je uniform of loopt iedereen met een koffer of gewoon een rugtas? Dan weet ik waar ik naar opzoek moet gaan!
Dank je wel
Hoi,

Ik ben bezig met diezelfde opleiding. Bij onze eerste introductiedag hebben wij een schooltas vol met leuke en nuttige spullen gekregen. Dit was wel voor de opleiding in Amsterdam. Het lijkt mij dus dat de volgende lichting ook wel zo'n tas krijgt. Hij is blauw en handig. Dussehh als je een leuk kado wilt geven, adviseer ik je: Wetboek Stapel en de Koning deel 1. Deze heeft hij zeker nodig tijdens zijn opleiding. Hij kost 42,50. Groetjes Mieke, adspirant
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

Zonde van het geld, de complete wetgeving is via het Politie Kennis Net bereikbaar voor iedere diender, zo ook de adspiranten.

mashi
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Geslacht:

mashi schreef:Zonde van het geld, de complete wetgeving is via het Politie Kennis Net bereikbaar voor iedere diender, zo ook de adspiranten.

mashi
En op infopolitie.nl natuurlijk... :D
Guido TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Guido »

je hoeft dit dus niet schriftelijk te melden Julio

je moet alleen het schriftelijk melden als je het tegen een verdachte gebruikt hebt die krachtens de wet van zijn vrijheid berooft is, mensen die dit vrijwillig ondergaan hoef je dus niet te rapporteren.

(zou een mooie boel worden, tijdens de AZ lessen)
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Geslacht:

Guidoweb5 schreef:je hoeft dit dus niet schriftelijk te melden Julio

je moet alleen het schriftelijk melden als je het tegen een verdachte gebruikt hebt die krachtens de wet van zijn vrijheid berooft is, mensen die dit vrijwillig ondergaan hoef je dus niet te rapporteren.

(zou een mooie boel worden, tijdens de AZ lessen)
:wink:
DefTech TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door DefTech »

Kale schreef:Ze hebben geen site. Maar bel even en vraag om de catalogus van Uncle Mike. Die sturen ze gratis op. Daar zit ook een bestellijst bij. Volgens mij zijn zij nog steeds het goedkoopst als het gaat om UM spullen.

Voor diegene die geinterreseerd zijn:

Ik wil jullie ook wel een UM-Catalogus opsturen met een bestellijst :wink: Laat maar even weten per PB

Niet alles staat bij ons online, maar wij leveren wel alles.

Prettig weekend nog..!

Gr.

Matthias
thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

We zitten hier toch geen reclame te maken? :D
Gesloten