Helaas, ik zit (nog) niet bij de politie...linda 20 schreef:wel blijven opletten hehaha maakt niet uit hoor! Maar hoe lang zit jij al bij de politie dan?
schooltas?
Moderator: Moderatorteam
-
linda 20 TS
- Infopolitie Gast
-
linda 20 TS
- Infopolitie Gast
Oke, hoe ver ben je al in de procedure dan? Je moet echt zo overdreven veel testen en gesprekken houden nou veel succes ermee zou ik zeggen.Julio schreef:Jaaaaa.... Zie je 't voor je... :shaking2:Walter schreef:Af Julio...af....in je mand!
@linda 20, ja dit is me eerste sollicitatie...spannend....
Zit nog helemaal aan het begin... Ik heb nog een lange weg te gaan...linda 20 schreef:Oke, hoe ver ben je al in de procedure dan? Je moet echt zo overdreven veel testen en gesprekken houden nou veel succes ermee zou ik zeggen.Julio schreef:Jaaaaa.... Zie je 't voor je... :shaking2:Walter schreef:Af Julio...af....in je mand!
@linda 20, ja dit is me eerste sollicitatie...spannend....
De tests zelf zijn niet zo overdreven, maar het vele wachten enzo, maakt 't een stuk 'zwaarder'...
-
redfrisian TS
- Infopolitie Gast
Jullie vergeten het roze stringetje wat alle mannen dragen.
De koppel van uncle mike zou ik nog ff mee wachten, een collega van mij heeft m laatst via de baas vergoed gekregen....
Oh en Linda, test de handboeien niet eerder uit, dan wanneer je zeker weten de sleuteltjes hebt. Zijn meer mensen ingestonken. Vraag Walter maar
De koppel van uncle mike zou ik nog ff mee wachten, een collega van mij heeft m laatst via de baas vergoed gekregen....
Oh en Linda, test de handboeien niet eerder uit, dan wanneer je zeker weten de sleuteltjes hebt. Zijn meer mensen ingestonken. Vraag Walter maar
-
Martijn TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
linda 20 TS
- Infopolitie Gast
Ja, hij moet idd maar ff zn uniform en die school enzo afw8ten, maar als ik het zo hoor is dat ding wel beter dan die je standaard krijgt.redfrisian schreef:Jullie vergeten het roze stringetje wat alle mannen dragen.
De koppel van uncle mike zou ik nog even mee wachten, een collega van mij heeft m laatst via de baas vergoed gekregen....
En ik zou uitkijken met die handboeien hoor
-
linda 20 TS
- Infopolitie Gast
Wat een grap, ik plaats hier een vraag over een schooltas, en uiteindelijk krijg ik de raarste dingen te horen over handboeien haha leuk forum hoor ik kom hier vaker, ik hoor hier nog eens wat!Guidoweb5 schreef:hahaha
van die sjaken die in een gekke bui hun vriendin naakt aan de verwarmingsbuizen klikken en dan bedenken dat de sleutels op de academie liggen
of de hele dag met hun boeien lopen te kutten en dan die krengen met sleutelgaten naar elkaar toe op hun arm hengsten...