ZEMBLA
Moderator: Moderatorteam
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
marian TS
- Infopolitie Gast
Jammer dat er in Rotterdam niet zo`n parkeergarage staat
Laten we nu eerlijk wezen agenten zijn soms ook echte mensen hoor
.
Wat betreft een voorbeeld functie okee maar geen 24 uur per dag toch, als "wij" werken doen we dat toch ook plm 8uur p/dag, zou wat wezen als me "baas" mij verbied om eens lekker dronken te worden in me vrije tijd
Laten we nu eerlijk wezen agenten zijn soms ook echte mensen hoor
Wat betreft een voorbeeld functie okee maar geen 24 uur per dag toch, als "wij" werken doen we dat toch ook plm 8uur p/dag, zou wat wezen als me "baas" mij verbied om eens lekker dronken te worden in me vrije tijd
-
tracy TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
ukkie TS
- Infopolitie Gast
politie beleid
hallo mannen,punt 1 goed dat er politie is,anders werd het maar een rommeltje.
enkel 1 ding vind ik vreemd,als politie amtenaar moet je leven als een eneuch en altijd het voorbeeld voor de maatschappij zijn.
aangezien politie mensen ook gewone mensen zijn,denk ik dat je deze mensen die toch al een zeer zware taak hebben,in hun vrije tijd en zonder uniform best wel eens stoom mogen afblazen.
anders moet de justitie net als hitler een super ras gaan kweken,die gehersen spoeld zijn.
geef de politie man en vrouw een beetje vrijheid wat betreft,vrijetijds besteding.
ukkie een goed willende burger.
enkel 1 ding vind ik vreemd,als politie amtenaar moet je leven als een eneuch en altijd het voorbeeld voor de maatschappij zijn.
aangezien politie mensen ook gewone mensen zijn,denk ik dat je deze mensen die toch al een zeer zware taak hebben,in hun vrije tijd en zonder uniform best wel eens stoom mogen afblazen.
anders moet de justitie net als hitler een super ras gaan kweken,die gehersen spoeld zijn.
geef de politie man en vrouw een beetje vrijheid wat betreft,vrijetijds besteding.
ukkie een goed willende burger.
-
Falven TS
- Infopolitie Gast
Ik vind dat je als politieman/vrouw best wel in je vrije tijd wat kan en mag doen wat je wil. Maar doe het een beetje met terughoudendheid. Mij zal je niet snel in een dronken bui in een kroeggevecht zien want ik zal ervoor zorgen dat ik niet TE dronken word. Dit als voorbeeld. Verder rij ik ook wel eens te hard maar een bekeuring betaal ik net als iedereen ook gewoon en mij zal je binnen de bebouwde kom niet betrappen op te hard rijden. Enz..
Laatst gewijzigd door Falven op 04 jul 2005, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Tsss....wat een vraag........
Je kan beter vragen: mag, of kan, een politieagent in zijn/haar vrije tijd eigenlijk nog wel mens zijn?
Iemand die net een flinke bekeuring heeft gehad zal dan antwoorden: "Nee! Moeten allemaal leven als heiligen!"
Iemand die ooit door een agent uit de parkvijver is gered zal zeggen: "Ja hoor. Zijn goeie mensen, gewoon laten doen."
Mijn antwoord ligt ergens in het midden. Gewoon laten doen maar als ze de wet overtreden behandelen als ieder ander.
Dus ook geen voorkeursbehandeling.
Als ze de wet overtreden in diensttijd: ontslag!
Je kan beter vragen: mag, of kan, een politieagent in zijn/haar vrije tijd eigenlijk nog wel mens zijn?
Iemand die net een flinke bekeuring heeft gehad zal dan antwoorden: "Nee! Moeten allemaal leven als heiligen!"
Iemand die ooit door een agent uit de parkvijver is gered zal zeggen: "Ja hoor. Zijn goeie mensen, gewoon laten doen."
Mijn antwoord ligt ergens in het midden. Gewoon laten doen maar als ze de wet overtreden behandelen als ieder ander.
Dus ook geen voorkeursbehandeling.
Als ze de wet overtreden in diensttijd: ontslag!
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast