Al weet ik niet of Frans en Leo daar blij mee zijn...vanwege de enorme hoeveelheid dataverkeer mbt foto's...
rare politieauto
Moderator: Moderatorteam
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
- The One
- Roepnaam: Conducteeeuur?
- Geslacht:
- Leeftijd: 56
Ik weet alleen nu niet of het nog nut heeft, ik hoorde zojuist dat mijn Fiat Doblo ingeruild gaat worden voor een Fiat Strada (Pick-up).
Overigens, ik rij zonder blauw, wel amber, verder ook geen STOP teken.
Interesant wordt het m.i. in dit Topic pas als het landelijk gaat worden gebruikt.
O ja, je eigen auto "spotten" is natuurlijk minder sportief, ik zie ze bij de KLM al hun eigen vliegtuigen fotgraferen
The One
Interesant wordt het m.i. in dit Topic pas als het landelijk gaat worden gebruikt.
O ja, je eigen auto "spotten" is natuurlijk minder sportief, ik zie ze bij de KLM al hun eigen vliegtuigen fotgraferen
The One
-
andre TS
- Infopolitie Gast
Of het KLPD die de Italiaanse luchtmacht een gestrand vliegtuig helpt af te slepen...The One schreef:Ik weet alleen nu niet of het nog nut heeft, ik hoorde zojuist dat mijn Fiat Doblo ingeruild gaat worden voor een Fiat Strada (Pick-up).
O ja, je eigen auto "spotten" is natuurlijk minder sportief, ik zie ze bij de KLM al hun eigen vliegtuigen fotgraferen![]()
The One

-
boa8100@hotmail.com TS
- Infopolitie Gast
Weet jij waar we kunnen opgeven voor die handhavingsdagen
Weet jij waar we ons op kunnen geven voor de handhavingsdagen?boa8100@hotmail.com schreef:The One schreef:@Frans
Je kunt even geduld hebben en op 26 en 27 mei 2005 naar de Volksabdij OLV Ter Duinen te Ossendrecht (Noord-Brabant) gaan.
Hier worden de BOA-Handhavingsdagen 2005 georganiseerd en ik weet uit ervaring dat de toezichtpoot uit Ede hier wel bij zal zijn.
Kun je gelijk eens kijken wat er verder nog wordt gebruikt in BOA-land.![]()
The One
Laat dit even weten voor collega's Midden en West Brabant.