wietplanten in de tuin
Moderator: Moderatorteam
-
ik weer TS
- Infopolitie Gast
Je schiet niks voorbij. Je hebt gewoon gelijk.
Het is of helemaal verbieden of helemaal toestaan. Anders snapt er niemand meer wat van. Zo zou bijvoorbeeld in limburg iemand met 5 gram opgepakt worden terwijl ik in brabant als eens aangehouden ben met 250 (!) gram en door een lachende agent werd weggestuurd. "zoo ga je een feestje houden?" waren zijn woorden.
Natuurlijk was dat (gelukkig) een uitzonderingsgeval. Maar nu heb je dus wel te maken met ongelijke behandeling. Afhankelijk van het plaatselijke beleid en van wat de agent er van denkt.
Ik weet niet of dat wel zo hoort.
Het is of helemaal verbieden of helemaal toestaan. Anders snapt er niemand meer wat van. Zo zou bijvoorbeeld in limburg iemand met 5 gram opgepakt worden terwijl ik in brabant als eens aangehouden ben met 250 (!) gram en door een lachende agent werd weggestuurd. "zoo ga je een feestje houden?" waren zijn woorden.
Natuurlijk was dat (gelukkig) een uitzonderingsgeval. Maar nu heb je dus wel te maken met ongelijke behandeling. Afhankelijk van het plaatselijke beleid en van wat de agent er van denkt.
Ik weet niet of dat wel zo hoort.
-
ikke weer TS
- Infopolitie Gast
Overigens ben ik in dezelfde stad ook al eens opgepakt met 10 voorgedraaide jointjes, waarna ik ineens weer wel opgepakt werd voor "dealen" terwijl die voor mijn eigen gebruik waren en de 250 gram hierboven weer wel voor "dealersdoeleinden" waren bestemd.
Verwarrend? Nee hoor....
(Ps: ik deal allang niet meer en blowen ook niet)
Verwarrend? Nee hoor....
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
ikke weer schreef:Overigens ben ik in dezelfde stad ook al eens opgepakt met 10 voorgedraaide jointjes, waarna ik ineens weer wel opgepakt werd voor "dealen" terwijl die voor mijn eigen gebruik waren en de 250 gram hierboven weer wel voor "dealersdoeleinden" waren bestemd.
Verwarrend? Nee hoor....
das nog niks ik kreeg een aantal jaar terug een bekeuring omdat ik een joint zat te vouwen op een bankje in het park ook werd mijn weed in beslag genomen
dat is het risico kun je zeggen
maar wat ik de week er op mee maakt slaat alles ga naar de shop om een joint te roken zit daar de zelfde agent die mij bekeurd heeft aan de bar een joint te roken
maar ff on topic
sorry dat ik jullie uit een droom moet helpen een beetje buiten plant geeft wel meer dan 5 gram weed eerder 250 gram per plant en dat zonder voeding en zonder kunst licht de plant word ook veel groter dan binnen wel 2 meter hoog en 1.5 meter breed
en het feit blijft wel dat er meer mensen omkomen door alcoholgebruik dan door het roken van een jointje
-
Mo TS
- Infopolitie Gast
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
-
ikke weer TS
- Infopolitie Gast
/offtopic
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar echt slecht is de kwali toch ook niet te noemen. Mits je goed zaad plant tenminste.
/ontopic
Nou...eh.....welke soort heb je dan geplant? Hennepzaad van de vogelboer? D'r komt wel degelijk "goed te roken" spul vanaf. Weliswaar niet dezelfde kwali als binnenwiet, maar toch....The Scorpion schreef:kan qua gewicht misschien wel, maar het is geen goed spul wat er vanaf komt. en buiten kunnen die krengen nog veel hoger worden. als bescherming van je gewas, akker enz. maar dan is de plant gewoon niet geschikt om goed rookspul vanaf te halen.
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar echt slecht is de kwali toch ook niet te noemen. Mits je goed zaad plant tenminste.
/ontopic
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Niks raars aan. De agent zit binnen en jij buiten in het openbaar. Dat zal de clou wel geweest zijn.Anonymous schreef:das nog niks ik kreeg een aantal jaar terug een bekeuring omdat ik een joint zat te vouwen op een bankje in het park ook werd mijn weed in beslag genomen
dat is het risico kun je zeggen
maar wat ik de week er op mee maakt slaat alles ga naar de shop om een joint te roken zit daar de zelfde agent die mij bekeurd heeft aan de bar een joint te roken![]()
![]()
(wel een beetje raar naar mijn idee)
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Mo schreef:Wat had je gerookt toen je deze plant zag?sorry dat ik jullie uit een droom moet helpen een beetje buiten plant geeft wel meer dan 5 gram weed eerder 250 gram per plant en dat zonder voeding en zonder kunst licht de plant word ook veel groter dan binnen wel 2 meter hoog en 1.5 meter breed![]()
![]()
Gr
Mo
hier in mijn tuin