kbedoel degene aan wie hij zijn ei kwijt moet als ie wat indrukwekkends meegemaakt heeft als een dodelijke aanrijding, een verhanging of een geweldsincident. dat neem je toch mee naar huis en als daar dan iemand is die naar je luistert en je wat opvangt is dat erg prettig. dat bedoel ik.linda 20 schreef:ZIJN steun en toeverlaat?Walter schreef:en uiteindelijk zul jij zijn steun en toeverlaat worden aan wie hij de verhalen kwijt moet die hij tijdens zijn werk meegemaakt heeft. ook dat is van wezenlijk belang voor em. dat je kunt luisteren, begrijpen en steunen.... of loop ik nu weer te ver op dingen vooruit..:-)linda 20 schreef:haha is dat zo? Oh dat is goed hoor, weet ik er tenminste ook wat van vind ik wel leuk! haha dan kan ik straks even heel interessant gaan doen
schooltas?
Moderator: Moderatorteam
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
Re: koppel
-
linda 20 TS
- Infopolitie Gast
Re: koppel
oooh zo... ja dat is zo, maar ben al wat gewend, want hij zit nu ook al bij de vrijwillige brandweer, maar sommige dingen wil ik missch niet weten zoals een verhanging gatver...Walter schreef:kbedoel degene aan wie hij zijn ei kwijt moet als ie wat indrukwekkends meegemaakt heeft als een dodelijke aanrijding, een verhanging of een geweldsincident. dat neem je toch mee naar huis en als daar dan iemand is die naar je luistert en je wat opvangt is dat erg prettig. dat bedoel ik.linda 20 schreef:ZIJN steun en toeverlaat?Walter schreef:en uiteindelijk zul jij zijn steun en toeverlaat worden aan wie hij de verhalen kwijt moet die hij tijdens zijn werk meegemaakt heeft. ook dat is van wezenlijk belang voor em. dat je kunt luisteren, begrijpen en steunen.... of loop ik nu weer te ver op dingen vooruit..:-)linda 20 schreef:haha is dat zo? Oh dat is goed hoor, weet ik er tenminste ook wat van vind ik wel leuk! haha dan kan ik straks even heel interessant gaan doen
Standaardkoppel voor de politie in Nederland is de lederen koppel met dubbele gesp. Het nadeel hiervan is het toiletbezoek (je broek stort naar je enkels) en het feit dat je bij het omkleden al de uitrustingstukken erop en eraf moet schuiven, dat werkt nogal onhandig.
Er is reeds een nieuwe lederen koppel voorzien van een binnenriem met klittenband, deze is echter afgekeurd (niet zo veilig als men dacht).
De koppel waar ik het over heb is momenteel (samen met die van safariland) in onderzoek. Dus kan zijn dat deze koppel in de toekomst wel tot de standaarduitrusting gaat behoren, alleen is hier nog geen zekerheid over. Hangt af van de uitkomst van het onderzoek en de Europese aanbesteding.
gr, mashi
Er is reeds een nieuwe lederen koppel voorzien van een binnenriem met klittenband, deze is echter afgekeurd (niet zo veilig als men dacht).
De koppel waar ik het over heb is momenteel (samen met die van safariland) in onderzoek. Dus kan zijn dat deze koppel in de toekomst wel tot de standaarduitrusting gaat behoren, alleen is hier nog geen zekerheid over. Hangt af van de uitkomst van het onderzoek en de Europese aanbesteding.
gr, mashi
-
linda 20 TS
- Infopolitie Gast
oke, maar heeft het wel zin om dat ding te kopen als hij toch niet goedgekeurd wordt, ach hij moet eerst maar ff zn uniform afw8ten en dan ff kijken. Hij zou zn uniform binnenkort wel krijgen want hij moet in aug al beginnen.mashi schreef:Standaardkoppel voor de politie in Nederland is de lederen koppel met dubbele gesp. Het nadeel hiervan is het toiletbezoek (je broek stort naar je enkels) en het feit dat je bij het omkleden al de uitrustingstukken erop en eraf moet schuiven, dat werkt nogal onhandig.
gr, mashi
-
linda 20 TS
- Infopolitie Gast
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
Als brandweervrouw, maak je ook het één en ander wel mee...linda 20 schreef:dat kan natuurlijk ook... dat is eigenlijk beter, maar ja het hoort er allemaal bij heJulio schreef:Of hij heeft iets leuks meegemaakt, wat ie even kwijt moet.
Aan elk vak zitten de leuke, maar ook de minder leuke kanten aan.
Laatst gewijzigd door Julio op 07 jul 2005, 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
linda 20 TS
- Infopolitie Gast
Zaanstreek-Waterland. Ik heb geen idee hij heeft geloof ik binnenkort nog een gesprek dus dan zou hij t wel horen neem ik aan! Die kleding lijkt me wel grappig hahaforeverblue schreef:Voor welke regio gaat hij Linda ? Ik voor Rotterdam-Rijnmond en wij moeten de kleding in de eerste week van augustus ophalen.
De riem mag van het korps gewoon gedragen worden, alleen komt deze riem vooralsnog (omdat deze dus niet in het standaardpakket zit)voor eigen rekening. Kan me overigens ook niet voorstellen dat deze koppel wordt afgekeurd, zitten 3 beveiligingen op.linda 20 schreef:
oke, maar heeft het wel zin om dat ding te kopen als hij toch niet goedgekeurd wordt, ach hij moet eerst maar even zn uniform afw8ten en dan even kijken. Hij zou zn uniform binnenkort wel krijgen want hij moet in aug al beginnen.
mashi
-
linda 20 TS
- Infopolitie Gast
Voor de duidelijkheid HIJ zit bij de brandweer hoor, niet ik!Julio schreef:Als brandweervrouw, maak je ook het één en ander wel mee...linda 20 schreef:dat kan natuurlijk ook... dat is eigenlijk beter, maar ja het hoort er allemaal bij heJulio schreef:Of hij heeft iets leuks meegemaakt, wat ie even kwijt moet.
Aan elk vak zitten de leuke, maar ook de minder leuke kanten aan.
-
linda 20 TS
- Infopolitie Gast
Oh oke, nou dan is dat idd wel een leuk idee ja, zeker als die andere riem super iritant is! Ik leer hier nog wat joh..mashi schreef:De riem mag van het korps gewoon gedragen worden, alleen komt deze riem vooralsnog (omdat deze dus niet in het standaardpakket zit)voor eigen rekening. Kan me overigens ook niet voorstellen dat deze koppel wordt afgekeurd, zitten 3 beveiligingen op.linda 20 schreef:
oke, maar heeft het wel zin om dat ding te kopen als hij toch niet goedgekeurd wordt, ach hij moet eerst maar even zn uniform afw8ten en dan even kijken. Hij zou zn uniform binnenkort wel krijgen want hij moet in aug al beginnen.
mashi
-
linda 20 TS
- Infopolitie Gast
wel blijven opletten heJulio schreef:Ow, sorry...linda 20 schreef:Voor de duidelijkheid HIJ zit bij de brandweer hoor, niet ik!Julio schreef:Als brandweervrouw, maak je ook het één en ander wel mee...linda 20 schreef:dat kan natuurlijk ook... dat is eigenlijk beter, maar ja het hoort er allemaal bij heJulio schreef:Of hij heeft iets leuks meegemaakt, wat ie even kwijt moet.
Aan elk vak zitten de leuke, maar ook de minder leuke kanten aan.![]()
Foutje... (ik ga heeeeel ver weg kruipen in een hoekje...)