moe...

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Falco TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Falco »

Laat ze liever geld vrij maken voor een degelijke rijopleiding die veel collega's (nog) niet hebben gehad! Ik ben op mijn bureau 1 van de laatste die een week in Apeldoorn heeft gezeten voor de PRA. Behalve dat dit een soort vervolg op het gewone CBR is heb ik ook veel extra dingen geleerd die ik in zowel werk als prive gebruik tijdens het rijden.
Het enige waar ik het mee eens ben is dat de collega's stapvoets over kruisingen moeten rijden want ik zie te vaak dat men zo door blaast over de kruising.
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

Ben het helemaal met je eens, gelukkig maakt tegenwoordig de PRA deel uit van het PO2002, geen PRA examen gehaald, geen diploma.

Voor de motor is het echter wel goed geregeld! Ik heb genoten en dat op kosten van de baas.

gr, Mashi
Falven TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Falven »

En met de 1 van de laatste betekent dan wel dat ik in aug. 2001 ben geweest en dus daarna geen enkele collega meer die in is gestroomd. Pas de PO2002 collega's krijgen weer een rijopleiding!
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Klopt is een slechte zaak, sterker nog ben van mening dat een diender frequent een herhalingscursus dient te krijgen.

mashi.
rich
Moderator
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 51

Ongelezen bericht door rich »

Ehh

- IBT
- GB toets
- EHBO
- Verplicht een x aantal bonnen
- Verplicht een x aantal verdachten
- Regelmatig maatregelen

Werkweek van 50 uur?
met een vriendelijke groet, Rich

rich@infopolitie.nl

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

rich schreef:Ehh

- IBT
- GB toets
- EHBO
- Verplicht een x aantal bonnen
- Verplicht een x aantal verdachten
- Regelmatig maatregelen

Werkweek van 50 uur?
Als het aan de nieuwe partij van Peter R de vries ligt wel :wink:

Vergeet niet de AZ-toets en het feit dat de EHBO volgend jaar ook officieel wordt afgetoetst :shock:

mashi
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Politie in Nederland levert een goed werk!! Helemaal mee eens! Probleem is dan dat heel veel wetten en regels heel erg krom en onzinnig zijn waardoor sommige gevallen gewoon nog moeilijker worden. En er zal zeker nog een slechte Agent tussen zitten maar in het algemeen ben ik persoonlijk heel erg te vrede met Agenten op straat.
rich
Moderator
Agent
Geslacht:

Vergeet niet de AZ-toets en het feit dat de EHBO volgend jaar ook officieel wordt afgetoetst
EHBO is bij ons het eerste kwartaal al getoetst en het tweede kwartaal is de AZ toets aan de orde geweest. De laatste wordt al een aantal jaren afgetoetst bij ons en ik meen elders in het land ook.

rich@infopolitie.nl

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

ehbo is bij ons in Haaglanden momenteel een soort van waar staan wij toets.

Volgend jaar worden wij pas officieel voor het EHBO verhaal afgetoetst.

AZ wordt idd al een aantal jaren afgetoest, is alleen een lachertje, maar goed dat is mijn mening.

gr, mashi
rich
Moderator
Agent
Geslacht:

Dat mag ook niet meer dan een lachertje zijn want met 4 keer knoeien per jaar mag je ook niet meer verwachten ;)

rich@infopolitie.nl

gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Ongelezen bericht door gvdbor »

maar denk er wel om dat je je duim goed om de wapenstok houdt want anders zak je.

En vooral de tactische L niet vergeten na het sprayen.
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

En vooral blijven staan als je met de wapenstok een hoge wering maakt.

Iedere beetje vechtsport-freak weet dat de meest ideale verdeding de tai-sebaki betreft, zeg maar uit de lijn verplaatsen.

Hoe bedoel je de overheid heeft de eisen en de manier vastgesteld?????

mashi.
Martijn TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Martijn »

Joh, weet je waar ik moe van word. Dit kabinet besloot tot het verminderen van regels en bureaucratie, maar ik zie er helemaal NIETS maar dan ook echt NIETS van terug. Regeltjes voor dit en regeltjes voor dat, net of er minder regels komen van het op de kop zetten van de gezondheidszorg enz enz. Waarom kunnen we nou niet gewoon ons ding doen.
Falven TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Falven »

Goh.... blijkbaar hebben ze ergens geluisterd naar de klachten over de nieuwe richtlijnen betreffende optische en geluidssignalen. Het is uitgesteld naar 01 december 2005! Eens kijken of ze nu wat anders bedenken.....

Maar ja... onze (nieuwe) veiligheidsvesten zijn afgekeurd en weer een half jaar uitgesteld! Ik begin me danig ter irriteren aan het feit dat er steeds wel weer wat is met de politie. Gewoon een keer de boel op z'n kop en opnieuw de organisatie in elkaar zetten met één baas en één politie Nederland en niet meerdere eilandjes van politie!
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Falven schreef:. Gewoon een keer de boel op z'n kop en opnieuw de organisatie in elkaar zetten met één baas en één politie Nederland en niet meerdere eilandjes van politie!
Is men nu vanuit de politiek en de diverse korpsdirecties druk mee doende.

E.e.a. is dus reeds in beweging gezet. Weet alleen niet of we daar nou blij mee moeten zijn. Want wie wordt onze direkte baas? Remkes?

mashi
Gesloten