moe...
Moderator: Moderatorteam
-
Falco TS
- Infopolitie Gast
Laat ze liever geld vrij maken voor een degelijke rijopleiding die veel collega's (nog) niet hebben gehad! Ik ben op mijn bureau 1 van de laatste die een week in Apeldoorn heeft gezeten voor de PRA. Behalve dat dit een soort vervolg op het gewone CBR is heb ik ook veel extra dingen geleerd die ik in zowel werk als prive gebruik tijdens het rijden.
Het enige waar ik het mee eens ben is dat de collega's stapvoets over kruisingen moeten rijden want ik zie te vaak dat men zo door blaast over de kruising.
Het enige waar ik het mee eens ben is dat de collega's stapvoets over kruisingen moeten rijden want ik zie te vaak dat men zo door blaast over de kruising.
-
Falven TS
- Infopolitie Gast
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Ehh
- IBT
- GB toets
- EHBO
- Verplicht een x aantal bonnen
- Verplicht een x aantal verdachten
- Regelmatig maatregelen
Werkweek van 50 uur?
- IBT
- GB toets
- EHBO
- Regelmatig maatregelen
Werkweek van 50 uur?
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
Als het aan de nieuwe partij van Peter R de vries ligt welrich schreef:Ehh
- IBT
- GB toets
- EHBO
- Regelmatig maatregelen
Werkweek van 50 uur?
Vergeet niet de AZ-toets en het feit dat de EHBO volgend jaar ook officieel wordt afgetoetst
mashi
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Politie in Nederland levert een goed werk!! Helemaal mee eens! Probleem is dan dat heel veel wetten en regels heel erg krom en onzinnig zijn waardoor sommige gevallen gewoon nog moeilijker worden. En er zal zeker nog een slechte Agent tussen zitten maar in het algemeen ben ik persoonlijk heel erg te vrede met Agenten op straat.
- rich
- Geslacht:
EHBO is bij ons het eerste kwartaal al getoetst en het tweede kwartaal is de AZ toets aan de orde geweest. De laatste wordt al een aantal jaren afgetoetst bij ons en ik meen elders in het land ook.Vergeet niet de AZ-toets en het feit dat de EHBO volgend jaar ook officieel wordt afgetoetst
rich@infopolitie.nl
rich@infopolitie.nl
- rich
- Geslacht:
Dat mag ook niet meer dan een lachertje zijn want met 4 keer knoeien per jaar mag je ook niet meer verwachten 
rich@infopolitie.nl
rich@infopolitie.nl
-
Martijn TS
- Infopolitie Gast
Joh, weet je waar ik moe van word. Dit kabinet besloot tot het verminderen van regels en bureaucratie, maar ik zie er helemaal NIETS maar dan ook echt NIETS van terug. Regeltjes voor dit en regeltjes voor dat, net of er minder regels komen van het op de kop zetten van de gezondheidszorg enz enz. Waarom kunnen we nou niet gewoon ons ding doen.
-
Falven TS
- Infopolitie Gast
Goh.... blijkbaar hebben ze ergens geluisterd naar de klachten over de nieuwe richtlijnen betreffende optische en geluidssignalen. Het is uitgesteld naar 01 december 2005! Eens kijken of ze nu wat anders bedenken.....
Maar ja... onze (nieuwe) veiligheidsvesten zijn afgekeurd en weer een half jaar uitgesteld! Ik begin me danig ter irriteren aan het feit dat er steeds wel weer wat is met de politie. Gewoon een keer de boel op z'n kop en opnieuw de organisatie in elkaar zetten met één baas en één politie Nederland en niet meerdere eilandjes van politie!
Maar ja... onze (nieuwe) veiligheidsvesten zijn afgekeurd en weer een half jaar uitgesteld! Ik begin me danig ter irriteren aan het feit dat er steeds wel weer wat is met de politie. Gewoon een keer de boel op z'n kop en opnieuw de organisatie in elkaar zetten met één baas en één politie Nederland en niet meerdere eilandjes van politie!
Is men nu vanuit de politiek en de diverse korpsdirecties druk mee doende.Falven schreef:. Gewoon een keer de boel op z'n kop en opnieuw de organisatie in elkaar zetten met één baas en één politie Nederland en niet meerdere eilandjes van politie!
E.e.a. is dus reeds in beweging gezet. Weet alleen niet of we daar nou blij mee moeten zijn. Want wie wordt onze direkte baas? Remkes?
mashi