Ik begrijp dat olle-griese kennelijk echt beledigd is...
Bij deze, ik word graag 'gepest' en ik 'pest' graag terug... Niks meer en niks minder... en zo bedoel ik het zeker niet...
Maar ik regel het wel even anders...
Moderator: Moderatorteam
Even voor de duidelijkheid dan:Anonymous schreef:Ik zie totaal geen reden waarom zei mijn auto aan de kant halen.
(thijeleo)
"want het is altijd met een reden" houdt voor mij in dat er dus altijd een reden is om jou aan de kant te zetten. Daarom reageerde ik op deze manier.aandacht van de politie dat wil ik niet want het is altijd met een reden.
Ik zie bij ons in de buurt ook vaak zo'n getunede golf die overal lak aan heeft... Paarse lak, best mooi eigenlijk....... Maar ik moet wel zeggen dat die auto enorm in het oog springt, dus dan kan je eigenlijk verwachten dat je eerder aan de kant gezet wordt dan in een "normale" golf. In mijn ogen moet je dat dan maar voor lief nemen.Jan Oostrom schreef:Je kunt hem ook tunen en aan alles lak hebben maar dan moet je natuurlijk niet verbaasd kijken als je aan de kant gaat.
Die heeft hij nog niet gehad Gijs.gvdbor schreef:En wanneer komt de clou?
ER komt toch zeker nog wel achteraan, in een volgende posting, dat hij drie weken later een paar dikke bekeuringen thuis kreeg voor van alles en nog wat?