Slaan van je moeder is laag, heel laag. Ook al heb je het gevoel, dat ze je daartoe gedreven heeft, dan nog heb je je als zoon in te houden.
Ik sluit mij aan bij Frans, als ik je vader was, was het echt slecht met je afgelopen.
Verder maak ik er ook geen woorden meer aan vuil en besluit zelfs om dit topic te sluiten. Ik wil van mensen met een dergelijke instelling geen letter meer binnen dit forum zien.
probleempje thuis
Moderator: Moderatorteam
feit is dat slaan dus niets oplost en je zult het hoe dan ook van het gesprek moeten hebben. Of je moet met je moeder in gezinstherapie gaan, maar dan is dat dus nog steeds in gesprek gaan.
Als je als minderjarige wegloopt breng je meerdere mensen in problemen. De mensen waar je dan verblijft onttrekken namelijk een minderjarige aan het ouderlijk gezag. Dus ook op dat punt zul je het van het overleg moeten hebben.
Als je als minderjarige wegloopt breng je meerdere mensen in problemen. De mensen waar je dan verblijft onttrekken namelijk een minderjarige aan het ouderlijk gezag. Dus ook op dat punt zul je het van het overleg moeten hebben.