Nachtelijk vuurverschijnsel

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

sunwave
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door sunwave »

Ik geloof dat ik ook ooit eens met m'n camera achter een lichtgevend-iets in de lucht ben gerend, was gewoon een zepelin met feestverlichting...
Roland
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Roland »

gvdbor schreef:ja, en licht gegeven hebben......
Een weerverschijnsel bedoel ik dus. :idea:
Gast
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Aliens! :shock:
Kaat
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Kaat »

Eigenlijk weet niemand hier iets over te zeggen en verzinnen we altijd maar wat het kan zijn.
Ik ben van mening dat er zeker mensen zijn die zulke dingen waarnemen, en dat ze er eigenlijk ook zijn.

Ik ben ook van mening dat je zoiets eens MOET zien wil je oordelen naar wat men heeft gezien.

En dit bedoel ik niet om af te kraken, maar dit is eigenlijk een onderwerp van, tja...wat kun je hier mee ....er lopen waarschijnlijk ook verschillende onderzoeken naar, en misschien komen we er nooit achter wat zo'n 'ding' is.
Mo
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Mo »

Bij Kaagdorp en Scheveningen is het een meer voorkoment en zeer verklaarabaar verschijnsel.

Zowel in Scheveningen als zeker in Kaagdorp worden nogal wat feestjes aan het water of op boten gegeven.
Als de drank is in de man is de wijsheid daar zeker niet meer en schijnt het leuk te zijn om vuurpijlen en ander vuurwerk, wat normaliter bij noodgevallen bij de vaart (zowel plezier- als beroepsvaart) wordt gebruikt, af te schieten.
Zowel de politie bij Kaagdorp als in Scheveningen zien dit verschijnsel vele malen.
Dus dit kan een verklaring voor de lichtverschijnselen zijn die waargenomen zijn.

gr
Mo
Kaat
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Kaat »

Wat wij op Scheveningen hebben gezien, was zeker geen vuurpijl, of dergelijks wat in de richting zou komen wat de mensen zelf omhoog hebben gelaten....

Eigenlijk zou het nog meer waargenomen moeten worden....
Mo
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Mo »

In Scheveningen en Den Haag hebben we ook veel lasershows, die verschillende lichtverschijnsels geven. Te zien vanaf Scheveningen tot aan Rijswijk.
En het klopt dat er hier boven Den Haag en omstreken in de avonduren vaak een Zeppelin 'rondvaart'.
Dus dat kan het ook geweest zijn.

Aangezien ik nog steeds niet geloof in vliegende schotels die zo nu en dan komen kijken of het wel goed met de aarde gaat of ET die even op vakantie komt, zal het dus wel degelijk een verklaarbaar gegeven zijn.
Er zijn hooguit nog wel eens wat mensen hier in Den Haag en omstreken die na een gesprek met mij beweren het licht gezien te hebben maar ook dat is voor sommige onverklaarbaar.

gr
Mo
Julio
OnTroerend goed
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Julio
Geslacht: Man
Leeftijd: 37

Ongelezen bericht door Julio »

gvdbor schreef: Ja maar jij woont waarschijnlijk noordelijker, daar heb je dat.
Hmm.... Veluwe versus Betuwe....... Ik woon wat zuidelijker :wink:

Lekker warm......brrrrrrrrrr :D
gvdbor
In Memoriam
In Memoriam

Ongelezen bericht door gvdbor »

ja, je hebt gelijk. Ik had mijn globe verkeerd in zijn standaard zitten, vandaar.
rai
Moderator
Moderator
KMAR
Leeftijd: 52

Ongelezen bericht door rai »

gvdbor schreef:ja, je hebt gelijk. Ik had mijn globe verkeerd in zijn standaard zitten, vandaar.
Dacht dat niet kunnen kaartlezen een typisch vrouwenkwaaltje was..... :twisted: :wink:
gvdbor
In Memoriam
In Memoriam

Ongelezen bericht door gvdbor »

Op het moment dat ik dat schreef was het de werkdag van mijn vrouw. Ik ben dan verantwoordelijk voor de boodschappen, koffiedrinken, het huishouden, koffiedrinken, eten koken koffiedrinken en alle andere vrouwenzaken. En ja, dan krijg je dat dus. Ik ga op zo'n dag ook altijd geld uitgeven, heerlijk vind ik dat dan op dat moment.
rai
Moderator
Moderator
KMAR
Leeftijd: 52

Ongelezen bericht door rai »

:lol: :lol: :lol:
Gesloten