U spreekt namens de gehele Nederlandse bevolking??Anonymous schreef:laat dan merken als er iets aan de hand is maar ga niet over de busbaan als de file iets te lang is en dat soort domme voorbeelden want daar heeft de burger namelijk een hekel aan omdat zij het niet mogen.
Politie zelf ovetreedt de regels!
Moderator: Moderatorteam
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Verdiep je eerst in de materie. Je krijgt niet voor iedere melding toestemming om optische en geluidssignalen te voeren en dat moeten we ook niet willen.laat dan merken als er iets aan de hand is maar ga niet over de busbaan als de file iets te lang is en dat soort domme voorbeelden want daar heeft de burger namelijk een hekel aan omdat zij het niet mogen.
dus zou ik zeggen is er geen noodzaak --> dan ook voor de agent netjes aan de regels houden.
Persoonlijk ben ik er namelijk geen voorstander van om naar een inbraakmelding te rijden met toetsers en bellen aan.
De burger moet gewoon accepteren dat wij ons binnen het verkeer soms creatief moeten gedragen teneinde een bepaald doel te bereiken.
Op het moment dat ik mijn uniform in de kast hang en in mijn eigen auto stap dan kan ik me dus totaal niet druk maken om een surveillancevoertuig die over een busbaan rijdt. Het zal wel een doel hebben en als het geen doel heeft dan moeten die agenten daar zelf de verantwoordelijkheid voor dragen.
Je kan je overal wel druk om maken.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
- ThunderSTreak
- Geslacht:
-
Knakker TS
- Infopolitie Gast
En nogmaals: De burger kan niet bepalen of er wel of niet noodzaak is. En als de burger er verder geen gevaar of hinder aanvindt moet die zich gewoon lekker met zichzelf bezig houden.Anonymous schreef:laat dan merken als er iets aan de hand is maar ga niet over de busbaan als de file iets te lang is en dat soort domme voorbeelden want daar heeft de burger namelijk een hekel aan omdat zij het niet mogen.
dus zou ik zeggen is er geen noodzaak --> dan ook voor de agent netjes aan de regels houden.
Opel Team Astra
-
I. van Ark TS
- Infopolitie Gast
reactie
Nou mensen,
hier een laatste reactie op de meest uiteenlopende meningen van jullie allen n.a.v. mijn verhaal gisteren "politie overtreedt zelf de regels"
Jeetje wat een reactie's, je zou bijna gaan geloven dat jullie je aangesproken voelen of beter gezegd "op de teentjes getrapt" zijn, (opbouwende) kritiek is toch niet erg om te krijgen????
(Ik hoor jullie nu al denken -> moet die kritiek wel terecht zijn, nou ik vond van wel)
Maar goed, niet iedereen lijkt mijn verhaal begrepen te hebben.
Het verhaal ging NIET over, ik wil u wel horen als u zelf wat overkomt of uw kinderen, dat was niet het moraal van het verhaal, eerst goed lezen dan reageren.
En echt, ik weet wat ik moet doen als er politie met geluidssignalen en zwaailichten eraan komt.
En om mij als "dom" te bestempelen vind ik wat ver gaan, een ieder mag een mening hebben en als je het daar niet mee eens bent dan kan dat ook anders omschreven worden dan "dom" want ja u kent mij niet en dan mag je niet zomaar iemand als dom bestempelen.
Maar goed, jullie reacties zijn duidelijk, ik heb mijn mening kunnen uitdrukken in de mail van gisteren en wat een ander daar van denkt moet hij/zij zelf weten
Dank voor jullie reacties.
hier een laatste reactie op de meest uiteenlopende meningen van jullie allen n.a.v. mijn verhaal gisteren "politie overtreedt zelf de regels"
Jeetje wat een reactie's, je zou bijna gaan geloven dat jullie je aangesproken voelen of beter gezegd "op de teentjes getrapt" zijn, (opbouwende) kritiek is toch niet erg om te krijgen????
(Ik hoor jullie nu al denken -> moet die kritiek wel terecht zijn, nou ik vond van wel)
Maar goed, niet iedereen lijkt mijn verhaal begrepen te hebben.
Het verhaal ging NIET over, ik wil u wel horen als u zelf wat overkomt of uw kinderen, dat was niet het moraal van het verhaal, eerst goed lezen dan reageren.
En echt, ik weet wat ik moet doen als er politie met geluidssignalen en zwaailichten eraan komt.
En om mij als "dom" te bestempelen vind ik wat ver gaan, een ieder mag een mening hebben en als je het daar niet mee eens bent dan kan dat ook anders omschreven worden dan "dom" want ja u kent mij niet en dan mag je niet zomaar iemand als dom bestempelen.
Maar goed, jullie reacties zijn duidelijk, ik heb mijn mening kunnen uitdrukken in de mail van gisteren en wat een ander daar van denkt moet hij/zij zelf weten
Dank voor jullie reacties.
- ThunderSTreak
- Geslacht:
Zijn wel Nederlandse burgers Gijs en die zijn nogal..........ehh...........eigenwijs zal ik maar zeggen.gvdbor schreef:
En nogmaals: De burger kan niet bepalen of er wel of niet noodzaak is. En als de burger er verder geen gevaar of hinder aanvindt moet die zich gewoon lekker met zichzelf bezig houden.
Vinden dat ze het recht hebben zich overal mee te bemoeien en ook overal verstand van hebben en bovendien de wereld kunnen verbeteren zonder bij zichzelf te beginnen.
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak
drive safe4safety
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59