Bezwaar maken tegen bekeuring "Geen licht op de fiets

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

LEO2002 TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door LEO2002 »

rich schreef:
Ik vertelde natuurlijk verbouwereerd nee dat wist ik niet, tja ik controleer het eigenlijk nooit, vaak krijg ik het van een ander te horen.. Nu in het geval u als agente zijnde! (ik wist het donders goed hoor! )
Waarmee voor mij bevestigd wordt dat het goed is dat de meeste agenten minder waarschuwen en direct schrijven!
En waarmee voor mij bevestigd wordt, wat jij in een ander topic stelde: het uitganspunt dat je hoe dan ook in de maling wordt genomen en een gezonde dosis wantrouwen op z'n plaats is.
rich
Moderator
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 51

Ongelezen bericht door rich »

Ik zal de link even plakken ;)
met een vriendelijke groet, Rich

rich@infopolitie.nl

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
LEO2002 TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door LEO2002 »

rich schreef:Ik zal de link even plakken ;)
Is goed. Wilde het zelf gisteren al doen, maar wist niet of linken naar andere topics was toegestaan (te lui om de regeltjes te lezen :wink: ).
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Janssen schreef:En ik vind dat u hier wel een bon zou hebben verdiend.... U bent willens en wetens gaan rijden met een voertuig waarvan u wist dat er een defect was wat de veiligheid van u en anderen in gevaar kan brengen. Daarnaast liegt u ook nog eens tegen een agente.

Aan uw toon lees ik af dat u zichzelf een stoere bink vindt zoals u in bovenstaande verhaal heeft gehandeld.... Ik vind u het tegenovergestelde.
Ik vertelde namelijk dat ik die bon ook zeker verdient had, maar zeg nou eerlijk had jij dan zo eerlijk verteld dat je het al meer dan een dag wist dat je rechter achterlicht defect was??
Volgens mij niet, maar dat weet u beter dan ik zelf...
En inderdaad het is zeker een gevaar om met een defecte rechter achterlicht te rijden, hier ben ik ook zeker bewust van en zal mn aktie ook niet goed praten.

Tevens vind ik het ook echt niet stoer hoor dat ik een agente willens en wetens voorgelogen had (ze zou nog een collega van me kunnen worden :wink: ), maar omdat ik het gevoel had dat zij het netjes vond dat ik mn rechter achterlicht direct kon repareren, had ik het idee dat zij niet tot handhaving over wilde gaan.

Het was een leugentje voor de bestwil van mijn eigen portomoneetje, goed is het niet, maar wel voor mn portomonee.

ps. kan je reactie heel goed begrijpen, had mischien mn verhaal wat subtieler moeten vermelden. dan had het anders overgekomen.. :wink:
Gesloten