Uitlenen uitrusting
Moderator: Moderatorteam
-
Pardon me TS
- Infopolitie Gast
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
-
Ria TS
- Infopolitie Gast
Spreekbeurt
Een klasgenoot van mij heeft ruim 30 jaar geleden ook een spreekbeurt gehouden over de politie.
Zij mocht dus wel een pet lenen en kon het niet nalaten om dat din midden op de Coolsingel op haar hoofd te zetten en polonaise te gaan lopen.
Zowel zij als de desbetreffende agent hebben flink op hun falie gehad, verder is er niets gebeurd!
Dit verhaal schoot me bij het lezen van de spreekbeurtverhalen weer door mijn hoofd.
Zij mocht dus wel een pet lenen en kon het niet nalaten om dat din midden op de Coolsingel op haar hoofd te zetten en polonaise te gaan lopen.
Zowel zij als de desbetreffende agent hebben flink op hun falie gehad, verder is er niets gebeurd!
Dit verhaal schoot me bij het lezen van de spreekbeurtverhalen weer door mijn hoofd.
-
Gino TS
- Infopolitie Gast
Zie er persoonlijk niet echt een ''groot'' probleem in. Een paar handboeien, pet, lege hulster... allemaal leuk. De stok misschien iets minder dan... Als je nou een busje pepersray meegeeft, hele kogel, dat soort dingen dan is het natuurlijk anders.Ligt ook maar net aan wie je zoiets meegeeft. Leeftijd enz, enz.
Misschien had die agent het iets anders aan kunnen pakken. Meegaan naar school bijvoorbeeld, spullen pas geven eenmaal de spreekbeurt begint, en hierna gelijk weer terugnemen. Misschien was dit ook wel het geval, weet je hier ook iets meer over dan PaTeer?
In ieder geval ben ik er zeker wel op tegen als dit vaker zou gebeuren, politie materiaal uitlenen. Maar bij dit geval...die jonge had zeker een hele leuke spreekbeurt, met een net resultaat, en zonder enig kwaad.
Hoe dan ook, niets en niemand zal tegen die vroegere spreekbeurt van bert op kunnen.
Misschien had die agent het iets anders aan kunnen pakken. Meegaan naar school bijvoorbeeld, spullen pas geven eenmaal de spreekbeurt begint, en hierna gelijk weer terugnemen. Misschien was dit ook wel het geval, weet je hier ook iets meer over dan PaTeer?
In ieder geval ben ik er zeker wel op tegen als dit vaker zou gebeuren, politie materiaal uitlenen. Maar bij dit geval...die jonge had zeker een hele leuke spreekbeurt, met een net resultaat, en zonder enig kwaad.
Hoe dan ook, niets en niemand zal tegen die vroegere spreekbeurt van bert op kunnen.
-
TheLightEd TS
- Infopolitie Gast
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
laat onverlet dat het een geweldsmiddel is wat je rechtens toegekend moet zijn en waar je in ge-oefend bent...Thijs schreef:Dat is waar. Even niet aan gedacht.Guido schreef:en bij de kleding verstrekking van apiranten krijg je de wapenstok ook gewoon.
itt de pepper en vuurwapen.
zo'n ramp is het dus ook weer niet