3 proces verbalen

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik wil even zeggen dat ik het verhaal naar volle waarheid vertel. ik zou er tenslotte niets mee opschieten om er over te liegen.

De hoofdzaak wat ik wou weten is of die proces verbalen invloed kunnen hebben op de kans dat ik aangenomen word bij de politie.

Weten jullie toevallig ook hoe duur z'on proces verbaal is, ik heb de acceptgiro's nog niet thuis.

Over dat GVD, de conducteur was er gewoon opuit om me ze hard mogelijk te "naaien". Kan hij niet gewoon zeggen dat ik agressief was als ik begon te vloeken, kan hij daar een proces verbaal voor geven?. Hij kon me toch ook niet zomaar de trein uitzetten?
foreverblue TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door foreverblue »

Anonymous schreef:Ik wil even zeggen dat ik het verhaal naar volle waarheid vertel. ik zou er tenslotte niets mee opschieten om er over te liegen.

De hoofdzaak wat ik wou weten is of die proces verbalen invloed kunnen hebben op de kans dat ik aangenomen word bij de politie.

Weten jullie toevallig ook hoe duur z'on proces verbaal is, ik heb de acceptgiro's nog niet thuis.

Over dat GVD, de conducteur was er gewoon opuit om me ze hard mogelijk te "naaien". Kan hij niet gewoon zeggen dat ik agressief was als ik begon te vloeken, kan hij daar een proces verbaal voor geven?. Hij kon me toch ook niet zomaar de trein uitzetten?
Waarschijnlijk zal het geen gevolgen hebben voor je sollicitatie-procedure. Wel ben ik van mening dat je het duidelijk moet aangeven, men komt er toch achter. Als je dat doet is er, naar mijn verwachting, weinig aan de hand.

En waarom zou hij jou de trein niet uit kunnen zetten ? Je hebt immers geen geldig vervoersbewijs, zou me niks verbazen als in het reglement van de NS is opgenomen dat men vervolgens eruit gezet kan worden.
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

Anonymous schreef:Ik wil even zeggen dat ik het verhaal naar volle waarheid vertel. ik zou er tenslotte niets mee opschieten om er over te liegen.

Zegt mijns inziens toch iets over uw instelling en uw gedrag !

mashi
Gast TS
Infopolitie Gast

mashi schreef:

Zegt mijns inziens toch iets over uw instelling en uw gedrag !

mashi
Zelfs als je mijn hele verhaal hebt gelezen op pagina 1 vind ik dat je niet kan oordelen over mij of mijn instelling in deze situatie. Daarvoor moet je naar mijn mening op z'n minst bij het incident geweest zijn. Zo ver ik mijzelf ken ben ik helemaal niet agressief , ik heb altijd alles netjes op orde gehad en nu vergeet ik mijn OV en krijg ik de eerste bekeuringen met dit geval in mijn leven waarvan ik vind onterecht. Maargoed misschien voel ik me iets te snel aangevallen :lol: .

Forever blue bedankt voor de info. Ik was sowieso niet van plan om iets achter te houden je solliciteert immers na een vertrouwensfunctie en bovendien is het inderdaad niet slim.
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

Anonymous schreef:
Zelfs als je mijn hele verhaal hebt gelezen op pagina 1 vind ik dat je niet kan oordelen over mij of mijn instelling in deze situatie. Daarvoor moet je naar mijn mening op z'n minst bij het incident geweest zijn. Zo ver ik mijzelf ken ben ik helemaal niet agressief , ik heb altijd alles netjes op orde gehad en nu vergeet ik mijn OV en krijg ik de eerste bekeuringen met dit geval in mijn leven waarvan ik vind onterecht. Maargoed misschien voel ik me iets te snel aangevallen :lol: .
Tja, ik heb ook altijd alles op orde, maar soms vergeet ik me ID ook wel eens. Gebeurt iedereen wel eens, en mocht je dan net tegen een controle aanlopen dan heb je gewoon pech!!
Gast TS
Infopolitie Gast

Uit de administratie van de NS is gebleken dat de conducteur maar een proces verbaal heeft ingediend dat is het proces verbaal omdat ik zwart reed. Van de andere proces verbalen die hij mij zou geven heeft hij geen werk gemaakt. Omdat hij volgens de klantenservice niet eens bevoegd was deze proces verbalen te geven.

Het lijkt erop dat hij een gelukte poging tot intimidatie deed.
MarcH
Jurist/Advocaat
Vademecum
Roepnaam: Marc
Geslacht:

Ongelezen bericht door MarcH »

Als het de eerste keer dit jaar is, dat je je OV vergeten bent:
Als u uw Voordeel-urenkaart, Maandkaart of OV-studentenkaart bent vergeten, kunt u 1x per jaar de boete en de ritprijs terugvragen. U krijgt eerst een acceptgiro voor de ritpijs én de boete. Kunt u vervolgens bij onze klantenservice door middel van een kopie aantonen dat u in het bezit bent van de genoemde kaart, dan krijgt u het gehele bedrag gerestitueerd.
Bron: NS.nl
appiehappie
Lid
Geslacht:

Ongelezen bericht door appiehappie »

Ik denk dat de conducteur een hele slechte dag had, en jij daar net even verkeerd op reageerde, in zijn ogen.

Lijkt me een logisch optelsommetje. Die conducteurs hebben niet het makkelijkste baantje meer tegenwoordig.
Gast TS
Infopolitie Gast

MarcH schreef:Als het de eerste keer dit jaar is, dat je je OV vergeten bent:
Als u uw Voordeel-urenkaart, Maandkaart of OV-studentenkaart bent vergeten, kunt u 1x per jaar de boete en de ritprijs terugvragen. U krijgt eerst een acceptgiro voor de ritpijs én de boete. Kunt u vervolgens bij onze klantenservice door middel van een kopie aantonen dat u in het bezit bent van de genoemde kaart, dan krijgt u het gehele bedrag gerestitueerd.
\

ja dat weet ik, maar er blijven dan nog wel een paar proces verbalen over
rai
In Memoriam
KMAR
Geslacht:

Ongelezen bericht door rai »

gast schreef:
Welke blijven er dan over ???
Eerder schreef je:
gast schreef:Uit de administratie van de NS is gebleken dat de conducteur maar een proces verbaal heeft ingediend dat is het proces verbaal omdat ik zwart reed. Van de andere proces verbalen die hij mij zou geven heeft hij geen werk gemaakt.
Gast TS
Infopolitie Gast

rai schreef:
gast schreef:
Welke blijven er dan over ???
Eerder schreef je:
gast schreef:Uit de administratie van de NS is gebleken dat de conducteur maar een proces verbaal heeft ingediend dat is het proces verbaal omdat ik zwart reed. Van de andere proces verbalen die hij mij zou geven heeft hij geen werk gemaakt.
misverstandje, aan mijn kant. Maargoed het is dus vrijwel zeker allemaal opgelost
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 58

Ongelezen bericht door Frans »

Slotje :wink:
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Gesloten