Wanneer mistlichten voeren aan de voorzijde

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Dusty
Deskundige
Geslacht:

Ongelezen bericht door Dusty »

Botje schreef:Dat komt omdat een mistachterlicht nog storender is. Zeker in de regen. Persoonlijk vind ik dat mistachterlicht het meest overbodige onderdeel op een auto.
Kijk, iemand die dezelfde taal spreekt! :thumleft:
Ben dat helemaal met je eens, want als er maar een klein beetje mist te zien is floepen overal rondom je heen de mistachterlichten alweer aan. :|
Die je uiteraard in de dagen erna, ook als de zon alweer volop schijnt, nog gewoon aanlaat. :?
Botje
OnTroerend goed
Agent

Ongelezen bericht door Botje »

Niet alleen bij mist hoor. Zeker nu het 's nachts weer wat kouder begint te worden en bij het vertrek 's ochtends de achterruit dicht zit van het vocht, gaat of het mistlicht aan in de veronderstelling dat het mistig is of in de veronderstelling dat het de achterruitverwarming is.
Voorts ben ik van mening dat er een einde moet komen aan de figuur Zwarte Piet.
rfo00457
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door rfo00457 »

De mensen die zo snel hun mistachterlicht aandoen, durven vaak geen meter meer te rijden als er een keer echt minder dan 50 meter zicht is. :wink:
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 58

Ongelezen bericht door Frans »

En dan moet je ze eens staande houden en vragen of ze het mistlicht eens uit willen zetten. 98% weet dan ineens niet waar de schakelaar zit....oeps, sorry agent, o, helemaal vergeten, zal ik wel per ongeluk hebben gedaan.....

yeah, right.....
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Gesloten