Inname rijbewijs
Moderator: Moderatorteam
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
de reden dat ik de vraag op die manier bracht is dat ik TS wilde laten nadenken over de manier waarop dit eventueel PER ONGELUK zou zijn gebeurd.
Als ik meteen vol gas op hem induik en vertel dat ik er geen moer van geloof dan springt hij in de verdediging.
Het is veel mooier om mensen zelf de strop om de nek te leggen waar ze zichzelf mee ophangen dan dat ik dat voor ze doe.
Als ik meteen vol gas op hem induik en vertel dat ik er geen moer van geloof dan springt hij in de verdediging.
Het is veel mooier om mensen zelf de strop om de nek te leggen waar ze zichzelf mee ophangen dan dat ik dat voor ze doe.
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
Ook ik denk aan het wel bekende en oer irritante broodje-aap vehaal. Maar ik denk niet dat het wijs is als ik die constatering doe...::Frans::.. schreef:Waarom zeg je (niemand overigens) dat dan niet ??? Ik begin die l*l-verhalen wel zo langzamerhand zat te worden, en weet je wat het ergste is, waarschijnlijk denkt TS ECHT dat ie nog in zijn recht staat ook nog......
@Guido, excuus.
-
theo TS
- Infopolitie Gast
Ik heb dat 1 of 2 keer gedaan en het commetaar van sommige forumleden (zal ze niet bij naam noemen) was niet van de lucht ik bedenk..::Frans::.. schreef:Waarom zeg je (niemand overigens) dat dan niet ??? Ik begin die l*l-verhalen wel zo langzamerhand zat te worden, en weet je wat het ergste is, waarschijnlijk denkt TS ECHT dat ie nog in zijn recht staat ook nog......
me dan wel 10 keer voor dat ik zon antwoord ga posten.
( Tis niet persoonlijk bedoelt medeforumleden)
Verder sluit ik mij bij Bert aan
Hmmm, dan heb ik die gemist, want het is mij nog nooit opgevallen. Overigens, onderbouwd mag je alles zeggen geloof ik.... Onderbouwd kan dus ook zijn, zoals ik heb gedaan, vraagtekens zetten bij alle science-fiction wat TS hier verteld.
Enneuh, misschien helpt het ook wel een beetje dat ik ..::Frans::.. ben...als je begrijpt wa'k bedoel.....
Enneuh, misschien helpt het ook wel een beetje dat ik ..::Frans::.. ben...als je begrijpt wa'k bedoel.....
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
Mofkap TS
- Infopolitie Gast
Re: Inname rijbewijs
Dat is u gedachtengang en nu hetgeen echt is gebeurdRoks schreef:Wanneer een motorrijder per ongeluk ongeveer 20 cm met het voorwiel van de weg los komt en een motorpolitie ziet dit mag hij dan gelijk het rijbewijs innemen ? Om deze motor overigens staande te houden heeft hij een andere motorrijder rechts ingehaald in een bocht notabene daarbij deze motorrijder afgesneden zodat deze bijna te val kwam. Mag dit allemaal zomaar ?
Ik geloof nml niet meer in de fabeltjeskrant. Ik zou zeggen laat het voorkomen en kijk of de rechter uw verhaal serieus neemt!!!!
mashi